Přípravy Mikko Hirvonena na Rally Mexico byly ze začátku tohoto týdne narušeny sněhem.
Fin, který byl na Rally Sweden druhý, ze začátku tohoto týdne testoval dva dny ve Španělsku. Test byl pojat jako příprava na Rally Mexico a konal se severo-západně od Barcelony. "Myslel jsem si, že jsme si to vše [sníh] odbyli ve Švédsku a na Monte Carlu," řekl Mikko Hirvonen.
Na vysokohorských tratích kolem mexického Leonu jsou očekávány teploty kolem 20 stupňů. Na prvním dni testů však Fin zažil teploty mínus 4 stupně. Mikko, který je v průběžném pořadí šampionátu druhý za Loebem, k tomu řekl: "Když vyšlo slunce, tak se teplota trochu zlepšila, ale nebylo to mexické počasí, to je jasné. Cesty, které nám tým vybral, byly v dobré kondici."
"První den byl rychlý, druhý den byl pomalý. Je to teprve podruhé, co jsem řídil DS3 WRC na šotolině a cítil jsem se dobře. Velkou část druhého dne jsme strávili najížděním kilometrů v autě a nastavováním ho - jen drobné věci pro náš lepší pocit. Testovací tým s námi pracoval tvrdě, dělali jsme 12 hodin za den. Atmosféra je skvělá a vše probíhalo hladce [během testu]."
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?