AKTUALIZACE V CÍLI; Mikkelsen absolutním králem první soutěže IRC.
FOTO ze soutěže zde.
Výsledky v cíli:
Soutěž dnes uzavřely dvě zkoušky s celkovým součtem o něco málo více než čtyřice kilometrů. V první z nich triumfoval Mikkelsen, v druhé nejrychlejší čas zajel Hänninen. Mikkelsem tak jen podtrhnul velmi kvalitní výkon, který během víkendu podal. Z celkových čtrnácti RZ triumfoval desetkrát, dále zajel tři druhé časy a jedna z těchto zkoušek byla zrušena.
Pořadí
Posádkavůz Celkový časPenalizace Ztráta navedoucího 1. Mikkelsen A. - Floene OŠkoda Fabia S2000 2:12:43,2 --- 2. Hänninen J. - Markkula MŠkoda Fabia S2000 +25,6 3. Bouffier B. - Panseri S. Peugeot 207 S2000 +2:03,3 4. Wiegand S. - Gottschalk T.Škoda Fabia S2000 +5:20,3 5. Gassner jr. H. - Wicha K.Škoda Fabia S2000 +6:23,9 6. Moura R. - Eiró S. Mitsubishi Lancer Evo IX. +8:43,5 7. Salyuk jr. A. - Cherepin P. Ford Fiesta S2000 +10:28,1 8. Silva S. - Nunes F.Subaru Impreza WRX +16:00,1 9. Rodrigues R. - Rodrigues E.Mitsubisho Lancer EVO IX +17:15,0 10. Barbosa M. - Reis J.Mitsubishi Lancer Evo IX +18:01,6
Výsledky po RZ12:
První soutěž letošního šampionátu IRC se dnešními třemi RZ přehoupla do své poslední etapy. Co se časových odstupů v průběžném pořadí týče, pozice by si jezdci na předních pozicích mohli měnit jen v případě nějakých nepředpokládaných situací.
Na prvním místě se bez větších problémů drří Mikkelsen, který nedává šasnci ani továrnímu kolegovi Hänninenovi. Ten zajel nejrychlejší čas pouze ve dvou RZ, kde Mikkelsen skončil druhý.
Pořadí
Posádkavůz Celkový časPenalizace Ztráta navedoucího 1. Mikkelsen A. - Floene OŠkoda Fabia S2000 1:40:10,2 --- 2. Hänninen J. - Markkula MŠkoda Fabia S2000 +24,5 3. Bouffier B. - Panseri S. Peugeot 207 S2000 +1:48,2 4. Wiegand S. - Gottschalk T.Škoda Fabia S2000 +4:28,3 5. Gassner jr. H. - Wicha K.Škoda Fabia S2000 +4:38,0 6. Moura R. - Eiró S. Mitsubishi Lancer Evo IX. +6:29,5 7. Salyuk jr. A. - Cherepin P. Ford Fiesta S2000 +8:25,4 8. Silva S. - Nunes F.Subaru Impreza WRX +12:09,9 9. Rodrigues R. - Rodrigues E.Mitsubisho Lancer EVO IX +13:46,4 10. Barbosa M. - Reis J.Mitsubishi Lancer Evo IX +14:33,7
Výsledky po RZ5:
Po skvělém včerejším vstupu do soutěže v podání úřadujícího šampiona IRC - Andrease Mikkelsene, si i dnes Norský mladík drží skvělou formu. První dva rychlostní testy vyhrál a zvýšil svůj náskok v čele na téměř čtvrt minuty. Druhý je další jezdec se Škodou Fabia S2000 Juho Hanninen. Za dvojicí jezdců na škodovkách jsou pak jezdci Peugeotu Bouffier a Magalhaes.
Pořadí
Posádkavůz Celkový časPenalizace Ztráta navedoucího 1. Mikkelsen A. - Floene OŠkoda Fabia S2000 36:54,4 --- 2. Hänninen J. - Markkula MŠkoda Fabia S2000 +13,6 3. Bouffier B. - Panseri S. Peugeot 207 S2000 +45,0 4. Magalhaes B. - Magalhaes C. Peugeot 207 S2000 +51,3 5. Wiegand S. - Gottschalk T.Škoda Fabia S2000 +2:13,3 6. Gassner jr. H. - Wicha K.Škoda Fabia S2000 +2:13,8 7. Moura R. - Eiró S. Mitsubishi Lancer Evo IX. +2:36,0 8. Salyuk jr. A. - Cherepin P. Ford Fiesta S2000 +3:13,1 9. Silva S. - Nunes F.Subaru Impreza WRX +4:36,4 10. Rodrigues R. - Rodrigues E.Mitsubisho Lancer EVO IX +5:27,3Po RZ3:
První letošní rychlostní zkouška šampionátu IRC se stala kořistí úřadujícího šampióna tohoto šampionátu a jezdce Škody UK, Andrease Mikkelsena. Nor od samého začátku bojuje o čelo s továrním jezdcem Škody Motorsport, Juhou Hänninenem, který si připsal nejrychlejší čas na RZ2. V RZ3 opět převzal otěže Mikkelsen. Celkově dělí oba jezdce na Škodovkách po prvním dni 1,4s.
Za Škodovkami jsou nejrychlejší Peugeoty 207 S2000, když třetí je Bryan Bouffier se ztrátou 23,2s. Na jeho záda dýchá domácí Bruno Magalhaes (+29,9s). Vyrovnaná skupina jezdců je od 5. do 7. místa (Wiegand - Škoda Fabia S2000, Moura - Mitsubishi Lancer Evo IX a Gassner - Škoda Fabia S2000). Po dnešku je dělí 4,1s.
Fordy Fiesta S2000 týmu Dream Team Ukraine jsou na konci první desítky, ale už s větší ztrátou. Zatím rychlejším z dvojice je Salyuk, který přesedl do vozu S2000 s Mitsubishi Lancer - je 8. Jeho kolega Tamrazov je 10. Mezi oba Ukrajince se vklínil Al-Ketbi s Fabii S2000.
RZ3 Grupo Marques 1 - 2 km
Pořadí
Posádkavůz Celkový časPenalizace Ztráta navedoucího 1. Mikkelsen A. - Floene OŠkoda Fabia S2000 13:53,7 --- 2. Hänninen J. - Markkula MŠkoda Fabia S2000 +1,4 3. Bouffier B. - Panseri S. Peugeot 207 S2000 +23,0 4. Magalhaes B. - Magalhaes C. Peugeot 207 S2000 +29,9 5. Wiegand S. - Gottschalk T.Škoda Fabia S2000 +52,0 6. Moura R. - Eiró S. Mitsubishi Lancer Evo IX. +53,7 7. Gassner jr. H. - Wicha K.Škoda Fabia S2000 +56,1 8. Salyuk jr. A. - Cherepin P. Ford Fiesta S2000 +1:17,5 9. Al-Ketbi R. - Al-Kendi K.Škoda Fabia S2000 +1:37,2 10. Tamrazov O. - Arena N.Ford Fiesta S2000 +1:42,9Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.