AKTUALIZACE V CÍLI; Mikkelsen absolutním králem první soutěže IRC.
FOTO ze soutěže zde.
Výsledky v cíli:
Soutěž dnes uzavřely dvě zkoušky s celkovým součtem o něco málo více než čtyřice kilometrů. V první z nich triumfoval Mikkelsen, v druhé nejrychlejší čas zajel Hänninen. Mikkelsem tak jen podtrhnul velmi kvalitní výkon, který během víkendu podal. Z celkových čtrnácti RZ triumfoval desetkrát, dále zajel tři druhé časy a jedna z těchto zkoušek byla zrušena.
Pořadí
Posádkavůz Celkový časPenalizace Ztráta navedoucího 1. Mikkelsen A. - Floene OŠkoda Fabia S2000 2:12:43,2 --- 2. Hänninen J. - Markkula MŠkoda Fabia S2000 +25,6 3. Bouffier B. - Panseri S. Peugeot 207 S2000 +2:03,3 4. Wiegand S. - Gottschalk T.Škoda Fabia S2000 +5:20,3 5. Gassner jr. H. - Wicha K.Škoda Fabia S2000 +6:23,9 6. Moura R. - Eiró S. Mitsubishi Lancer Evo IX. +8:43,5 7. Salyuk jr. A. - Cherepin P. Ford Fiesta S2000 +10:28,1 8. Silva S. - Nunes F.Subaru Impreza WRX +16:00,1 9. Rodrigues R. - Rodrigues E.Mitsubisho Lancer EVO IX +17:15,0 10. Barbosa M. - Reis J.Mitsubishi Lancer Evo IX +18:01,6
Výsledky po RZ12:
První soutěž letošního šampionátu IRC se dnešními třemi RZ přehoupla do své poslední etapy. Co se časových odstupů v průběžném pořadí týče, pozice by si jezdci na předních pozicích mohli měnit jen v případě nějakých nepředpokládaných situací.
Na prvním místě se bez větších problémů drří Mikkelsen, který nedává šasnci ani továrnímu kolegovi Hänninenovi. Ten zajel nejrychlejší čas pouze ve dvou RZ, kde Mikkelsen skončil druhý.
Pořadí
Posádkavůz Celkový časPenalizace Ztráta navedoucího 1. Mikkelsen A. - Floene OŠkoda Fabia S2000 1:40:10,2 --- 2. Hänninen J. - Markkula MŠkoda Fabia S2000 +24,5 3. Bouffier B. - Panseri S. Peugeot 207 S2000 +1:48,2 4. Wiegand S. - Gottschalk T.Škoda Fabia S2000 +4:28,3 5. Gassner jr. H. - Wicha K.Škoda Fabia S2000 +4:38,0 6. Moura R. - Eiró S. Mitsubishi Lancer Evo IX. +6:29,5 7. Salyuk jr. A. - Cherepin P. Ford Fiesta S2000 +8:25,4 8. Silva S. - Nunes F.Subaru Impreza WRX +12:09,9 9. Rodrigues R. - Rodrigues E.Mitsubisho Lancer EVO IX +13:46,4 10. Barbosa M. - Reis J.Mitsubishi Lancer Evo IX +14:33,7
Výsledky po RZ5:
Po skvělém včerejším vstupu do soutěže v podání úřadujícího šampiona IRC - Andrease Mikkelsene, si i dnes Norský mladík drží skvělou formu. První dva rychlostní testy vyhrál a zvýšil svůj náskok v čele na téměř čtvrt minuty. Druhý je další jezdec se Škodou Fabia S2000 Juho Hanninen. Za dvojicí jezdců na škodovkách jsou pak jezdci Peugeotu Bouffier a Magalhaes.
Pořadí
Posádkavůz Celkový časPenalizace Ztráta navedoucího 1. Mikkelsen A. - Floene OŠkoda Fabia S2000 36:54,4 --- 2. Hänninen J. - Markkula MŠkoda Fabia S2000 +13,6 3. Bouffier B. - Panseri S. Peugeot 207 S2000 +45,0 4. Magalhaes B. - Magalhaes C. Peugeot 207 S2000 +51,3 5. Wiegand S. - Gottschalk T.Škoda Fabia S2000 +2:13,3 6. Gassner jr. H. - Wicha K.Škoda Fabia S2000 +2:13,8 7. Moura R. - Eiró S. Mitsubishi Lancer Evo IX. +2:36,0 8. Salyuk jr. A. - Cherepin P. Ford Fiesta S2000 +3:13,1 9. Silva S. - Nunes F.Subaru Impreza WRX +4:36,4 10. Rodrigues R. - Rodrigues E.Mitsubisho Lancer EVO IX +5:27,3Po RZ3:
První letošní rychlostní zkouška šampionátu IRC se stala kořistí úřadujícího šampióna tohoto šampionátu a jezdce Škody UK, Andrease Mikkelsena. Nor od samého začátku bojuje o čelo s továrním jezdcem Škody Motorsport, Juhou Hänninenem, který si připsal nejrychlejší čas na RZ2. V RZ3 opět převzal otěže Mikkelsen. Celkově dělí oba jezdce na Škodovkách po prvním dni 1,4s.
Za Škodovkami jsou nejrychlejší Peugeoty 207 S2000, když třetí je Bryan Bouffier se ztrátou 23,2s. Na jeho záda dýchá domácí Bruno Magalhaes (+29,9s). Vyrovnaná skupina jezdců je od 5. do 7. místa (Wiegand - Škoda Fabia S2000, Moura - Mitsubishi Lancer Evo IX a Gassner - Škoda Fabia S2000). Po dnešku je dělí 4,1s.
Fordy Fiesta S2000 týmu Dream Team Ukraine jsou na konci první desítky, ale už s větší ztrátou. Zatím rychlejším z dvojice je Salyuk, který přesedl do vozu S2000 s Mitsubishi Lancer - je 8. Jeho kolega Tamrazov je 10. Mezi oba Ukrajince se vklínil Al-Ketbi s Fabii S2000.
RZ3 Grupo Marques 1 - 2 km
Pořadí
Posádkavůz Celkový časPenalizace Ztráta navedoucího 1. Mikkelsen A. - Floene OŠkoda Fabia S2000 13:53,7 --- 2. Hänninen J. - Markkula MŠkoda Fabia S2000 +1,4 3. Bouffier B. - Panseri S. Peugeot 207 S2000 +23,0 4. Magalhaes B. - Magalhaes C. Peugeot 207 S2000 +29,9 5. Wiegand S. - Gottschalk T.Škoda Fabia S2000 +52,0 6. Moura R. - Eiró S. Mitsubishi Lancer Evo IX. +53,7 7. Gassner jr. H. - Wicha K.Škoda Fabia S2000 +56,1 8. Salyuk jr. A. - Cherepin P. Ford Fiesta S2000 +1:17,5 9. Al-Ketbi R. - Al-Kendi K.Škoda Fabia S2000 +1:37,2 10. Tamrazov O. - Arena N.Ford Fiesta S2000 +1:42,9Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?