Testy Volkswagenu Polo R WRC, které probíhaly celý minulý týden, byly úspěšně ukončeny. Tým najezdil s prvním opravdovým Polem R WRC přes 1000 kilometrů a zároveň začal se stavbou druhého auta.
Test na zasněžených tratích trval 5 dní. Zpočátku jezdil s vozem Dieter Depping a jeho spolujezdec Ola Floene, poté auto převzal zatím jediný tovární pilot Sébastien Ogier a jeho navigátor Julien Ingrassia. Stanovený cíl, 1000 testovacích kilometrů, dosáhlo Polo R WRC bez problémů.
Na testovacích tratích, které vedly kolem testu Švédské rally - Finnskogen (tedy u Norských hranic) nebo i na něm, auto absolvovalo bez problémů předem stanovený program. Inženýři po jezdcích požadovali, aby absolvovali co možná nejvíc kilometrů, které poslouží jako první poznatky se sněhem a ledem. Tým zkoušel různá nastavení podvozku, změny na tlumičích a nebo také pracoval na vylepšení přenosu hnací síly.
Test na norsko-švédských hranicích byl ale pouze začátkem rozsáhlého testovacího programu, který povede až ke vstupu do WRC. Další testovací práce jsou v plánu na konci února na šotolinových tratích ve Španělsku. Tým bude mít navíc brzy k dispozici druhý testovací model, jehož stavba již započala.
Tip: Fotky z předchozího testu Pola R WRC naleznete pod článkem.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?