Prodrive se zatím ještě nevyjádřil ke svým plánům pro letošní mistrovství. Zatím je jasné, že tým do Mexika nepojede. V Portugalsku by naopak startovat měl. Ohledně zbytku sezony visí nad britským týmem velký otazník.
Jak to bude dál se starty Prodrivu? Poté, co ztratili status továrního týmu, se plány týmu z Banbury mění. Finanční stránka startů v MS je pořád napnutá a proto tým může jen velmi obtížně plánovat zbytek sezony.
"Po Portugalsku bychom rádi odstartovali do dalších 4 nebo 5 soutěží, snad se dvěma vozy. FIA po nás dříve požadovala start v 7 soutěžích - z toho dvě musely být zámořské. Teď máme ale volnou ruku ve výběru soutěží," říká Richard Taylor.
Taylor ale odmítl potvrdit, že by měl Dani Sordo startovat ve 12 ze 13 letošních soutěží. "Je to smluvní otázka, kterou nebudeme komentovat. Ale pochopitelně bychom chtěli, aby Dani odstartoval do co možná nejvíce soutěží. Pořád zůstává naším jezdcem."
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?