Peugeot Sport začal se stavbou 208 R4T. Vůz by měl být představen na autosalonu v Ženevě (od 8. do 18. března) a měl by navázat na veleúspěšnou 207 S2000.
Pro Peugeot byl model 207 S2000 velkým úspěchem. Francouzi již prodali přes 100 kusů tohoto závodního vozu a modernizovaná verze by měla i letos získávat vavříny. Peugeot díky 207 S2000 získal spoustu vítězství, ale také hodně vydělal, protože ještě žádné soutěžní auto se neprodávalo tak dobře, jako právě 207 S2000.
Mezitím už ale na plné obrátky pracují technici francouzské značky na nástupci, který by měl být představen na autosalonu v Ženevě. 208 R4T by měla v roce 2013 vyrazit na soutěžní tratě a měla by navázat na 207 S2000.
Současně se pracuje i na 208 R2, která nahradí 207 R3. Auto bude mít motor 1,6l, který bude dosahovat 185 koňských sil a bude mít sekvenční převodovku. 208 R2 bude lehčí než 207 R3 a měla by být k dostání ještě letos. Předtím by s ní ale měl Peugeot najezdit 8 000 testovacích kilometrů na asfaltu a šotolině.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?