Peugeot Sport začal se stavbou 208 R4T. Vůz by měl být představen na autosalonu v Ženevě (od 8. do 18. března) a měl by navázat na veleúspěšnou 207 S2000.
Pro Peugeot byl model 207 S2000 velkým úspěchem. Francouzi již prodali přes 100 kusů tohoto závodního vozu a modernizovaná verze by měla i letos získávat vavříny. Peugeot díky 207 S2000 získal spoustu vítězství, ale také hodně vydělal, protože ještě žádné soutěžní auto se neprodávalo tak dobře, jako právě 207 S2000.
Mezitím už ale na plné obrátky pracují technici francouzské značky na nástupci, který by měl být představen na autosalonu v Ženevě. 208 R4T by měla v roce 2013 vyrazit na soutěžní tratě a měla by navázat na 207 S2000.
Současně se pracuje i na 208 R2, která nahradí 207 R3. Auto bude mít motor 1,6l, který bude dosahovat 185 koňských sil a bude mít sekvenční převodovku. 208 R2 bude lehčí než 207 R3 a měla by být k dostání ještě letos. Předtím by s ní ale měl Peugeot najezdit 8 000 testovacích kilometrů na asfaltu a šotolině.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?