Vítězství Jariho-Mattiho Latvaly má pro tým Malcolma Wilsona zvláštní význam. Britský tým totiž díky němu slaví své 50. vítězství ve WRC.
Tým z Crumbie je odpovědný za nasazování vozů značky Ford od doby, co program WRC začal (od roku 1997). Britové postavili pro americkou značku závodní verze Fordu Escort WRC, Fordu Focus WRC a také Fordu Fiesta WRC.
M-Sport nestaví pro Ford ale pouze vozy kategorie WRC, ale i nižších tříd - můžeme jmenovat například Ford Fiesta R2 nebo S2000. Díky tomu mohou s Fordy soutěžit jezdci jak v národních šampionátech tak mezinárodních a nebo WRC.
Wilson věří, že partnerství může v budoucnosti dosáhnout na spoustu dalších úspěchů: "Jsem hrdý na to, že mohu říci, že naše spolupráce s Fordem je stále stejně skvělá, jako byla na začátku. Je to skvělý výsledek celého týmu M-Sport. Naše výsledky jsou zásluhou práce všech našich pracovníků. Je skvělé, že se nám podařilo dosáhnout 50. vítězství s Fordem, ale my chceme víc."
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.