Souboj o úplné čelo soutěže se zúžil poté, co 8 násobný mistr světa, Sébastien Loeb, vyletěl z tratě na RZ7, Kirkener 2. Franouz ztratil 2 minuty.
Francouz nevydržel nastavené tempo a vyjel z tratě. Musel čekat až na pomoc diváků, kteří mu pomohli zpět na trať. Ještě před svým výletem prohlásil: "Soutěž je velmi těžká. Mikko je vpředu, ale pro mě to není jednoduché. Byl bych zde moc rád za druhé nebo třetí místo, to ale neznamená, že nebudu tlačit na vítězství."
Vítěz soutěže z roku 2004 na to ale tlačil až příliš, když zkončil v závějích. Momentálně je na 11. místě, těsně před svým bývalým kolegou Ogierem s Fabii S2000 týmu Volkswagen. Vítěz Rally Monte Carlo měl ale i štěstí, protože jeho DS3 WRC zůstala nepoškozená. Na sněžné soutěže přitom nemá nejlepší vzpomínky - v roce 2007 v Norsku vyjel z tratě hned 2krát.
O čelo si to rozdávají Mikko Hirvonen a Jari-Matti Latvala.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?