Souboj o úplné čelo soutěže se zúžil poté, co 8 násobný mistr světa, Sébastien Loeb, vyletěl z tratě na RZ7, Kirkener 2. Franouz ztratil 2 minuty.
Francouz nevydržel nastavené tempo a vyjel z tratě. Musel čekat až na pomoc diváků, kteří mu pomohli zpět na trať. Ještě před svým výletem prohlásil: "Soutěž je velmi těžká. Mikko je vpředu, ale pro mě to není jednoduché. Byl bych zde moc rád za druhé nebo třetí místo, to ale neznamená, že nebudu tlačit na vítězství."
Vítěz soutěže z roku 2004 na to ale tlačil až příliš, když zkončil v závějích. Momentálně je na 11. místě, těsně před svým bývalým kolegou Ogierem s Fabii S2000 týmu Volkswagen. Vítěz Rally Monte Carlo měl ale i štěstí, protože jeho DS3 WRC zůstala nepoškozená. Na sněžné soutěže přitom nemá nejlepší vzpomínky - v roce 2007 v Norsku vyjel z tratě hned 2krát.
O čelo si to rozdávají Mikko Hirvonen a Jari-Matti Latvala.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.