Mistrovství světa v rally je momentálně bez promotéra, což je okolnost, která je pro všechny zúčastněné strany více než neuspokojivá. FIA se snaží uvolněné místo někým rychle obsadit. Kdo splňuje požadované předpoklady, může se u FIA začít hlásit na post promotéra MS v rally.
S dosavadním promotérem, společností North One Sport (NOS), musela FIA před sezonou díky nedostatku finančních prostředků rozvázat smlouvu a nový zájemce, kterým byla společnost Eurosport Events, nebyl ochoten na smluvní podmínky přistoupit. Náhle se tak FIA ocitla bez promotéra a začátek MS byl za dveřmi. Pořadatelé soutěží musejí najednou svoje soutěže prodat sami a musejí se také postarat o pokrytí soutěže co se televizních záběrů týče. "Je to stav jako před 20 lety," řekl jeden zkušený novinář pohybující se ve světě MS.
FIA samozřejmě doufá, že takovýto stav je pouze přechodný. Od teď se mohou zájemci na post promotéra MS u FIA přihlásit. Prvním krokem, jak se stát promotérem MS, je přihlásit se do 24. února u FIA. Při této příležitosti musí být předány podrobnější informace ohledně technických možností, představ o lepším zpeněžení MS, dosavadní zkušenosti a zdroje a samozřejmě nějaké podklady o předchozí práci.
Do 23. března má FIA čas na to, aby vybrala vhodného kandidáta a učinila tak předběžný výběr. Nejpozději do 30. března musí být obeznámen uchazeč, který byl úspěšný. Kdo toto vše splní, tak bude mít měsíc na to, aby se s FIA dohodl na dlouhodobé spolupráci. Pak už by jen mělo být oznámeno, kdo se stává novým promotérem MS.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?