Ve Švédsku si mohou oddechnout. Švédští organizátoři totiž na poslední chvíli zajistili výrobu televizních záběrů z Rally Sweden od finské firmy Filmworks. Tato společnost tak zajistí obrázky z televizní klasiky pro celý svět.
Ačkoliv Švédové ještě nebyli schopni najít celý potřebný budget, tak se jim podařilo zajistit finskou firmu na výrobu televizních záběrů, tato firma se také postará o jejich prodej. Za smlouvou stojí čtyři dny tvrdého vyjednávání pořadatelů soutěže poté, co FIA oznámila krach jednání s Eurosportem.
"Děláme to pro naše fanoušky a abychom posílili šampionát, jeho organizátory, týmy a v neposlední řadě také pro nás a naše sponzory," řekl Glenn Olsson, šéf organizace. "Finančně je to pro nás docela vyhrocená situace."
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.