Henning Solberg slíbil, že se ve Švédsku pokusí udělat hlavního sponzora jeho týmu - společnost Go Fast hrdým. Část páteční etapy se jede kousek od jeho domova.
Henning Solberg letos startuje v barvách nového týmu v MS - Go Fast Energy World Rally Team s Fordem Fiesta RS WRC. Jeho navigátorkou zůstala i pro letošní sezonu Rakušanka Ilka Minorová. "Do Švédska jedeme s tím, že pojedeme rychle (v originále Go Fast, pozn. red.), to znamená na hraně," prozrazuje Henning.
"Je to jedna z mých oblíbených soutěží. Chceme získat dobrý výsledek. Už se nemohu dočkat startu soutěže. Je to jako moje domácí rally, fanoušci jsou zde skvělí. V lesích je vždy výborná atomosféra. Tito fanoušci jsou jedni z nejlepších na světě."
39letý jezdec se na soutěž připravoval o uplynulém víkendu v Norku, kde startoval v Rally Finnskog. Se startým Mitsubishi Lancer skupiny A soutěž dokončil na 2. místě za Mikkou Hirvonenem s Citroënem DS3 WRC. Porazil ale například tým Adapta s Fiestami RS WRC (Mads Ostberg a Eyvind Brynildsen).
"Po Rally Finnskog jsem dostal na sněhu opravdu dobrý pocit z auta. Pocit jsem měl skvělý, vše probíhalo dobře. Snad to tak bude i ve Švédsku a podaří se nám získat dobrý výsledek," zakončil Nor, který bude tým Go Fast Energy WRT ve Švédsku reprezentovat sám, protože Matthew Wilson se zranil (viz zde) a pojede nejdřív v Portugalsku (viz zde).
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.