Mikko Hirovnen testoval Citroën DS3 WRC před premiérovým startem na sněhu s tímto vozem. Po testu řekl, že chce s tímto autem vyhrát druhý díl MS, Rally Sweden.
Dnes odstartuje Mikko Hirovnen do Rally Finnskog (Norsko), aby se dokonale připravil na premiéru s DS3 WRC na sněhu. Dobrý pocit z vozu však má již po 2 dnech testů. Hirvonen je vítězem posledních dvou ročníků Švédské rally.
"První, co bych chtěl řící, je to, že máme vůz, se kterým můžeme vyhrát. Během prvních několika kilometrů testu byl můj pocit z vozu smíšený. S inženýry jsme ale spolupracovali a podařilo se nám najít nastavení, které bude extrémním podmínkám pro Švédsko a Norsko vyhovovat. Nakonec jsem byl s vozem spokojený, myslím, že jsme připraveni," říká Mikko.
Mikko vloni s Fordem Fiesta RS WRC na sněhu
"Rally Finnskog nám poskytne příležitost potvrdit si náš pocit z vozu v podmínkách, které jsou velmi podobné těm ve Švédsku. Během testu jsme odvedli hodně práce, jenže pořád je to trošku jiné, když si věci zkoušíte na trati, kterou jste předtím projeli 10krát a nebo při opravdové soutěži."
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.