Mikko Hirovnen testoval Citroën DS3 WRC před premiérovým startem na sněhu s tímto vozem. Po testu řekl, že chce s tímto autem vyhrát druhý díl MS, Rally Sweden.
Dnes odstartuje Mikko Hirovnen do Rally Finnskog (Norsko), aby se dokonale připravil na premiéru s DS3 WRC na sněhu. Dobrý pocit z vozu však má již po 2 dnech testů. Hirvonen je vítězem posledních dvou ročníků Švédské rally.
"První, co bych chtěl řící, je to, že máme vůz, se kterým můžeme vyhrát. Během prvních několika kilometrů testu byl můj pocit z vozu smíšený. S inženýry jsme ale spolupracovali a podařilo se nám najít nastavení, které bude extrémním podmínkám pro Švédsko a Norsko vyhovovat. Nakonec jsem byl s vozem spokojený, myslím, že jsme připraveni," říká Mikko.
Mikko vloni s Fordem Fiesta RS WRC na sněhu
"Rally Finnskog nám poskytne příležitost potvrdit si náš pocit z vozu v podmínkách, které jsou velmi podobné těm ve Švédsku. Během testu jsme odvedli hodně práce, jenže pořád je to trošku jiné, když si věci zkoušíte na trati, kterou jste předtím projeli 10krát a nebo při opravdové soutěži."
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?