Definitivní rozuzlení situace mezi BMW Group a Prodrivem bylo odsunuto na začátek příštího týdne. To by mělo být soukromému týmu z Banbury definitivně oznámeno, že jejich spolupráce v nasazování továrních Mini John Cooper Works WRC do MS končí.
Autosport ve čtvrtek informoval o tom, že BMW se pravděpodobně rozhodlo definitivně ukončit spolupráci s Prodrivem. Mělo se za to, že toto rozhodnutí bude Prodrivu, který je zodpovědný za stavbu, vývoj a provoz vozů oznámeno již dnes, tedy v pátek. Jenže nakonec to vypadá, že Němeci vydrží až do pondělí.
Podle zdroje Autosportu bylo na pondělní ráno svoláno jednání zaměstnanců Prodrivu. Autosport se zkusil na celou situaci zeptat samotného BMW, ale byl odbyt tiskovým mluvčím společnosti BMW Group: \"Nemáme co říci.\"
Prodrivu se přitom podařilo během 7 startů získat 4 podiová umístění, ale ani to BMW Group nestačilo, aby došlo k urovnání sporů ohledně financování projektů.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?