Populární amatérská soutěž ve stopě Valašské zimy - Memoriál Josefa Sláčíka odstartuje svůj další ročník už v sobotu 4. února.
Na startovní listině je 96 posádek. Přejímky začínájí u vizovické sokolovny v pátek 3.2. od 1600. Start soutěže je plánovován na 8:30 v sobotu.
Pořadatelé omezili rychlé čtyrkolky po sérii těžkých nehod v loňském roce. Ale myslí, že i tak si divák přijde na své.
Rallyzone.cz bude mít zastoupení v posádce č. 52. Posádku tvoří Pavel Rajsigl a Tomáš Urban. Zatím není přesně jasné kdo bude řídit, jelikož si Pavel před pár dny vykloubil koleno. Takže se nechte překvapit jak to vše nakonec dopadne. "Pavel si vykloubil koleno tak možná pojedu já": říká Tomáš a pokračuje: "Ve středu minulý týden jsme vozidlo opatřili rámem a do dnešního dne se na voze pořád pracuje. Pevně věřím,, že v pátek ve tři vyrazíme do Vizovic. Pravdou je, že nás provázejí jisté logistické problémy, které se podaří snad v pátek ráno vyřešit. Auto jsem testoval v úterý na Centru Bezpečné Jízdy Libros. Vše fungovalo dobře, takže zbývá už jen vyleštit čelní sklo a můžeme na start. Jediné co mě zatím děsí je led na trati, ale s tím se nějak popereme, jedeme si to hlavně užít": těší se na start Tomáš.
Na závěr je také třeba říct, že start posádky by nebylo možné realizovat, kdyby nebylo dobrých lidí, kteří nás podporují. Takže prvně naše rodiny, žena, sestra Martina, táta, ale také kolektiv mechaniků společnosti AUTO HELLER, společnosti Bailsport a také Centrum Bezpečné Jízdy Libros . odečet bodů. Děkujeme a neváhejte nás podpořit u trati i v servisu.
Startovní listinu, mapy i harmonogram najdete na http://www.valaska.cz/
Loňský roční ještě v červené, nyní bílá :-)
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.