Sebastien Ogier a Dieter Depping se postarali o první testovací kilometry Pola R WRC. Poradce týmu, Carlos Sainz, si nemůže vynachválit jedničky týmu, Ogiera.
Po složitém začátku sezony na Monte Carlu se musel Sébastien Ogier rychle vzchopit. Na plánu měl totiž svoje první kilometry s Polem R WRC. Vůz, se kterým Volkswagen doposud testoval, byl postaven na bázi Škody Fabia S2000. Teď Volkswagen vyslal "testovače 1", který je skutečným WRC.
První kilometry odjel s vozem Dieter Depping, poté už vůz převzal bývalý tovární jezdec Citroënu, Sébastien Ogier, a také on se s vozem svezl. Další podrobnosti ohledně tohoto testu nejsou známi. Mezitím se však jasně ukazuje, jak jsou ve VW s Ogierem spokojeni.
"Byl jsem Ogierem ohromen. Skutečnost, že dokázal porážet spoustu pilotů s vozy mnohem silnějšími, než měl on, je pro ně trošku trapná. Je to budoucí mistr světa," cituje Sainze rallye-magazin.de. Ve Švédsku bude ve druhé Fabii S2000 Andreas Mikkelsen, který jako úřadující mistr IRC bude chtít také určitě zamíchat kartami.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?