Henning Solberg se musel během Rally Monte Carlo potýkat s mnoha problémy. Teprve v neděli je tým dokázal odstranit, což bylo pozdě na to, aby se Nor posunul na bodované příčky.
Henning Solberg zažíval v průběhu Rally Monte Carlo problém za problémem, takže nakonec soutěž dokončil až jako 13. Hned dvakrát odešla Henningovi zadní hřídel, potkaly ho problémy s brzdami, slabý výkon motoru a také menší nehoda, při které jezdec poškodil zadní levé kolo a také zavěšení.
Až poslední den soutěže šlo vše podle plánu, jenže to už byla na řadě pouze Power Stage. Nor na ní zajel 6. čas, který byl pouze o 5s pomalejší, než čas vítězného Loeba. "Auto bylo poslední den už o hodně lepší. Museli jsme provést několik změn a musím říci, že kdybychom jeli s takto nastaveným autem hned od začátku a nepotkaly nás problémy, tak by byl výsledek zcela jiný," říká Solberg.
Nakonec byl Henning rád, že se dočkal cíle soutěže. "Dojeli jsme do cíle a to se počítá. Byla to dobrá rally, opravdu dobrá."
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.