Jari-Matti Latvala už hodil svoji nehodu při Rally Monte Carlo za hlavu a teď se již plně soustředí na Rally Sweden.
Jari-Matti Latvala byl tím, kdo na Rally Monte Carlo nejvíce ztratil. Po nehodě v první etapě odjížděl Fin z Monaka bez jediného bodu. "Určitě to nebyl start, který bychom si přáli. Naštěstí nás čeká před Rally Sweden ještě test. Před testem strávím pár dní doma a pokusím se zapomenout na vše, co se stalo na Monte," říká Latvala.
Nevyvedený start chce ale jednička týmu Ford hodit za hlavu a soustředit se už pouze na Švédskou rally, kterou dokázal vyhrát už v roce 2008: "Doufám, že během testu opět dostanu z vozu dobrý pocit a budu tak moci udělat další krok vpřed. Na sněhu jsem se vždy cítil dobře." Není to ale poprvé, kdy Jari-Matti chyboval při Rally Monte Carlo, tým ale stojí pevně za ním.
Šéf týmu, Malcolm Wilson, ale nemá obavy, že by nehoda na Monte jeho jezdce vnitřně mohla poznamenat: "Kdyby byla před námi nová Rally Monte Carlo s proměnlivými podmínkami, tak by k ní přistoupil asi konzervativněji. Ale pokud nás čeká Rally Sweden, tak s rychlostí problém nebude. Jari si prohlédl data a přesně již ví, proč se to stalo. To jezdci vždy pomůže. Pro zbytek sezony nemám obavy."
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?