Představitelé FIA pracují pod časovým tlakem na tom, aby se domluvili s Eurosportem. Jenže stále je spousta nevyjasněných otázek.
Momentálně je už velmi blízko dohoda s novým promotérem MS. Na základě dlouholetých zkušeností s bývalým promotérem WRC, společností North One, už FIA přesně ví, kde by se mohly vyskytnout problémy.
Při rozhovorech se přitom nejedná pouze o distribuci televizních obrázků, ale také struktura kalendáře byla vášnivě debatována. Zajímavostí je, že rallyová série Eurosportu, IRC, se bude v budoucnu kompletně jezdit v Evropě, protože mimo ní se potýká s nezájmem ze strany diváků i startujících. Je však známo, že FIA by ráda "vystěhovala" šampionát WRC mimo Evropu - kolem poloviny soutěží by se mělo konat za mořem.
Další velmi palčivá otázka je možné budoucí spojení IRC s ME, na čemž velmi záleží především FIA. Jenže už velmi často byl zmiňován konflikt mezi zájmy ME a zcela komerčním IRC. Další otázkou je, zda by byl schopný Eurosport zajistit bezplatné přenosy z jednotlivých soutěží.
Jak tedy z článku vyplývá, zbývá stále ještě spousta otázek k vyjasnění, než bude moci být Eurosport definitivně potvrzen jako promotér MS v automobilových soutěžích.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?