Představitelé FIA pracují pod časovým tlakem na tom, aby se domluvili s Eurosportem. Jenže stále je spousta nevyjasněných otázek.
Momentálně je už velmi blízko dohoda s novým promotérem MS. Na základě dlouholetých zkušeností s bývalým promotérem WRC, společností North One, už FIA přesně ví, kde by se mohly vyskytnout problémy.
Při rozhovorech se přitom nejedná pouze o distribuci televizních obrázků, ale také struktura kalendáře byla vášnivě debatována. Zajímavostí je, že rallyová série Eurosportu, IRC, se bude v budoucnu kompletně jezdit v Evropě, protože mimo ní se potýká s nezájmem ze strany diváků i startujících. Je však známo, že FIA by ráda "vystěhovala" šampionát WRC mimo Evropu - kolem poloviny soutěží by se mělo konat za mořem.
Další velmi palčivá otázka je možné budoucí spojení IRC s ME, na čemž velmi záleží především FIA. Jenže už velmi často byl zmiňován konflikt mezi zájmy ME a zcela komerčním IRC. Další otázkou je, zda by byl schopný Eurosport zajistit bezplatné přenosy z jednotlivých soutěží.
Jak tedy z článku vyplývá, zbývá stále ještě spousta otázek k vyjasnění, než bude moci být Eurosport definitivně potvrzen jako promotér MS v automobilových soutěžích.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.