Představitelé FIA pracují pod časovým tlakem na tom, aby se domluvili s Eurosportem. Jenže stále je spousta nevyjasněných otázek.
Momentálně je už velmi blízko dohoda s novým promotérem MS. Na základě dlouholetých zkušeností s bývalým promotérem WRC, společností North One, už FIA přesně ví, kde by se mohly vyskytnout problémy.
Při rozhovorech se přitom nejedná pouze o distribuci televizních obrázků, ale také struktura kalendáře byla vášnivě debatována. Zajímavostí je, že rallyová série Eurosportu, IRC, se bude v budoucnu kompletně jezdit v Evropě, protože mimo ní se potýká s nezájmem ze strany diváků i startujících. Je však známo, že FIA by ráda "vystěhovala" šampionát WRC mimo Evropu - kolem poloviny soutěží by se mělo konat za mořem.
Další velmi palčivá otázka je možné budoucí spojení IRC s ME, na čemž velmi záleží především FIA. Jenže už velmi často byl zmiňován konflikt mezi zájmy ME a zcela komerčním IRC. Další otázkou je, zda by byl schopný Eurosport zajistit bezplatné přenosy z jednotlivých soutěží.
Jak tedy z článku vyplývá, zbývá stále ještě spousta otázek k vyjasnění, než bude moci být Eurosport definitivně potvrzen jako promotér MS v automobilových soutěžích.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?