Ve své nové roli týmového kolegy Sébastiena Loeba se Mikko Hirvonen cítí docela dobře. Fin plánuje útok z druhé řady a už na druhé soutěži sezony by se rád objevoval zcela na špici.
Určitý čas na zabydlení se v Citroënu DS3 WRC přece jen potřeboval. Na Monte Carlu nezažil úplně nejpovedenější start, ale během soutěže se posoval dopředu. "Nechtěl jsem prostě udělat žádnou chybu, proto jsem potřeboval pár zkoušek než jsem se dostal do rytmu. Na konci to už bylo prima," řekl Hirvonen pro 'Motorsport-Aktuell'.
Jeho nové pracovní náčini mu svědčí lépe než staré - Ford Fiesta RS WRC. To ví Hirovnen už teď: "S Fiestou RS WRC jste museli jet hodně agresivně. Zdá se, že takový styl právě vyhovuje Petterovi Solbergovi a Jarimu-Mattimu Latvalovi. Já mám DS3 WRC rád. Navíc to vypadá, že používám stejné nastavení jako Sébastien."
Také na novou roli v týmu, kde dělá kolegu mistru světa, si velmi rychle zvykl: "Celý tým je na něj docela silně zaměřen, ale to přesně mám rád. Nikdy jsem neměl rád, když jsem byl právě já jednička. Takhle se mohu mnohem víc soustředit na samotnou jízdu." Hirvonen podobnou situaci zažil ve svých začátcích v továrním týmu Ford, kde byl jasnou jedničkou Marcus Grönholm.
Už ale v nadcházející soutěži, Rally Sweden, by se Fin rád prosadil na podium. Nechtěl by přitom stát až na 3. místě: "Kdybych byl ve Švédsku 3., tak by mě to opravdu nenadchlo. Už teď se nemohu dočkat startu této sněžné soutěže."
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?