Ve své nové roli týmového kolegy Sébastiena Loeba se Mikko Hirvonen cítí docela dobře. Fin plánuje útok z druhé řady a už na druhé soutěži sezony by se rád objevoval zcela na špici.
Určitý čas na zabydlení se v Citroënu DS3 WRC přece jen potřeboval. Na Monte Carlu nezažil úplně nejpovedenější start, ale během soutěže se posoval dopředu. "Nechtěl jsem prostě udělat žádnou chybu, proto jsem potřeboval pár zkoušek než jsem se dostal do rytmu. Na konci to už bylo prima," řekl Hirvonen pro 'Motorsport-Aktuell'.
Jeho nové pracovní náčini mu svědčí lépe než staré - Ford Fiesta RS WRC. To ví Hirovnen už teď: "S Fiestou RS WRC jste museli jet hodně agresivně. Zdá se, že takový styl právě vyhovuje Petterovi Solbergovi a Jarimu-Mattimu Latvalovi. Já mám DS3 WRC rád. Navíc to vypadá, že používám stejné nastavení jako Sébastien."
Také na novou roli v týmu, kde dělá kolegu mistru světa, si velmi rychle zvykl: "Celý tým je na něj docela silně zaměřen, ale to přesně mám rád. Nikdy jsem neměl rád, když jsem byl právě já jednička. Takhle se mohu mnohem víc soustředit na samotnou jízdu." Hirvonen podobnou situaci zažil ve svých začátcích v továrním týmu Ford, kde byl jasnou jedničkou Marcus Grönholm.
Už ale v nadcházející soutěži, Rally Sweden, by se Fin rád prosadil na podium. Nechtěl by přitom stát až na 3. místě: "Kdybych byl ve Švédsku 3., tak by mě to opravdu nenadchlo. Už teď se nemohu dočkat startu této sněžné soutěže."
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?