Nový tovární jezdec Fordu, Petter Solberg, dokázal pro svůj tým vybojovat pódiové umístění. Nor díky tomu zažil svůj nejlepší vstup do sezony MS.
Petter ještě nikdy do sezony nevstoupil lepším jak 5. místem, až letos. "Jsem velmi šťastný. Tuhle rally jsem si od startu až do cíle užíval, je to můj nejlepší start do sezony, jaký jsem v MS zažil! Je to moje první rally s Fordem Fiesta RS WRC. Předtím jsem toho moc nenatestoval, ale během celé soutěže jsme zlepšovali naší rychlost," říká mistr světa z roku 2003.
"Hlavním úkolem v této soutěži bylo, abych dojel až do cíle, zlepšil rychlost a získal zkušenosti s vozem." Při dotazu, jak je Petter spokojen s novým vozem, si jej Nor nemohl vynachválit: "Miluji tohle auto. Mohu Vám říci, že je opravdu rychlé! Velmi dobře vyhovuje mému jezdeckému stylu. Musel jsem dlouho čekat, než jsem se dostal do této situace. Je opravdu skvělé mít podporu celého týmu Ford."
Petter Solberg byl jediným jezdcem Fordu, který dojel do cíle, protože jednička týmu, Jari-Matti Latvala, havarovala hned během první etapy.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?