Petter Solberg se ve včerejší spojovací etapě nechoval podle předpisů, a tak mu hrozí v případě opakovaní nedodržení pravidel provozu na pozemních komunikacích tvrdý trest. V Monackém knížectví mu to zatím prošlo.
Rally v Monte Carlu má pro Pettera Solberga dohru. Norovi se přitom v knížectví tradičně moc nedařilo (nejlépe zde byl 5.). Letos zajel svoje první podium. Po slavnostním předání cen byl ale oficiálně předvolán.
Důvodem bylo, že včera na spojovací etapě jel 106km/h na místě, kde se smělo 50km/h. "Jezdec při podávání vysvětlení tvrdil, že zrychlil pouze momentálně, protože chtěl předjet pomalejší vozidlo. Hned po předjetí prý zabrzdil. Za svůj prohřešek se omlouval," stojí v oficiálním prohlášení.
Stewardi rozhodli, že Petter poškodil "pověst sportu", a rozhodli se mu udělit pokutu 1400 Euro. Navíc, pokud bude tovární jezdec Fordu v následujících 6 soutěžích znovu chycen, jak porušuje předpisy o více než 50 %, tak bude vyloučen z Rally Sweden.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?