Podle šéfa FIA, Jeana Todta, by měla být celá záležitost ohledně promotéra MS vyřešena ještě před druhým dílem MS, Rally Sweden. Rally Monte Carlo se podařilo zajistit i bez promotéra, poté, co se FIA rozešla s bývalým promotérem, společnosti North One Sport.
Todt se setkal se zástupci novinářů v pátek v rámci Rally Monte Carlo. Na tiskové konferenci oznámil, že je "velmi optimistický" co se výhledu týče a že nový promotér by mohl být znám ještě před Rally Sweden.
Na otázku, zda-li se blíží rozřešení situace s promotérem, Todt odpověděl: "Ano. Pracujeme na tom velmi tvrdě. Situace kolem jedné soutěže, Rally Monte Carlo, byla velmi napjatá, ale podařilo se nám ji vyřešit."
"Pracujeme na tom, abychom zajistili smlouvu, která bude platná a pokryje celý zbytek roku a také další roky v budoucnu. Věříme v to, že vhodné řešení najdeme ještě před startem Rally Sweden."
Jean Todt zdůraznil, že je pro FIA velmi důležité, aby vybrala správně. Podle něj to zabere ještě dalších 5 let, než se MS v automobilových soutěžích vrátí tam, kde by být mělo.
"Máme skvělou příležitost, jak mít lepší WRC a rallysport obecně. Tohoto výsledku nelze dosáhnout ze dne na den. Ale pokud budeme spolupracovat s novým promotérem, který bude vybrán ve spolupráci s organizátory soutěží, soutěžícimi a značkami, tak se nám může podařit opět vytvořit silný šampionát."
"Nestane se to ale během jednoho roku. Mám na mysli řekněme pětiletý program. Teď jsme začali sezonu 2012, věřím, že sezona 2013 bude dalším krokem, a 2014 dalším a tak dál...Věřím, že se nám podaří šampionát dostat tam, kde bych ho rád viděl," zakončil Todt.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?