Dani Sordo věří, že dokáže spolu s Mini vyhrát ještě letos soutěž MS. V březnu totiž dostane Mini silnější motor (na nedostatečný výkon si Dani stěžoval od samého začátku spolupráce s Mini).
Dani Sordo ukazuje na úvodním podniku WRC, Rally Monte Carlo, dobrou rychlost. Po 7 rychlostních zkouškách je Španěl s Mini John Cooper Works WRC třetí s minimální ztrátou na Pettera Solberga s Fordem Fiesta RS WRC. Mini už ale vloni dokazovalo na asfaltu svoji sílu, o čemž svědčí 3. místo z Německa a 2. místo z Francie. Přitom vůz John Cooper Works WRC není v detailech jako je třeba zavěšení ještě tak daleko jako konkurence od Fordu nebo Citroënu.
Také výkon a točivý moment motoru BMW ještě není zcela perfektní. Jenže přípravy na sezonu 2012 byly pouze velmi omezené. V březnu dostane tým nový motor, se kterým by chtěl udělat další krok vpřed. "V březnu dostaneme nový motor s vyšším výkonem. Myslím, že můžeme vyhrát. Je to možné," říká bývalý tovární jezdec Citroënu.
"Nestál bych zde, kdybych si myslel, že nemáme šanci. Už vloni jsme byli velmi blízko," pokračuje Dani (ve Francii na první místo ztratil 6s). Sám Sordo čeká na první vítězství v MS. Do kolika soutěží Mini letos nastoupí, zůstává nejisté. Některé zdroje mluví o 7 soutěžích, jiné o 11 až 12.
Také stále nebylo upřesněno, jestli vůbec dostane Kris Meeke šanci. V Monte Carlu ani Švédsku se nesveze, protože jeho kokpit dostali platící jezdci. "Mluvil jsem s Krisem, když se dozvěděl, že na Monte nepojede. Je mi ho líto. Je to těžké, ale musíte zůstat pozitivní."
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?