Henning Solberg a Matthew Wilson si mohou vydechnout. Oba totiž mohli odstartovat do Rally Monte Carlo. Na účet Fordu totiž na poslední chvíli došly peníze od jejich sponzora, společnosti Go Fast Energy.
Celý projekt Go Fast Energy WRT týmu byl ušit horkou jehlou a šéf M-Sportu, Malcolm Wilson, dal až na poslední chvíli týmu zelenou. Henning Solberg a Matthew Wilson se sice účastnili už včerejšího shakedownu, ale nad startem v soutěži byl jeden velký otazník. Na účtu M-Sportu totiž pořád nebyly peníze od sponzora, Go Fast Energy.
Dnes ráno v servisním parku však zavládla úleva. M-Sport oznámil, že Henning Solberg a Matthew Wilson budou startovat na všech soutěžích letošního ročníku, včetně úvodní soutěže v okolí Monaka. Mluvčí společnosti Go Fast Energy, Karl Morris, doufá v dlouhodou účast firmy v MS. "Chtěli bychom si v MS vybudovat dlouhodbý vztah. Našim jezdcům a zvláště našemu týmu přejeme do sezony 2012 hodně štěstí."
Henning Solberg je samozřejmě velmi šťastný, že může startovat. Velká očekávání však od Monte nemá: "Auto se ovládá velmi dobře, ale musíme počkat, jak na tom budeme," řekl Nor po shakedownu. "Před sezonou jsme měli jen málo možností testovat a Monte je hodně těžká rally."
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?