Melico Racing Team s posádkou Jaroslav Melichárek – Igor Bacigál už majú po obhliadkach tratí a shakedowne, kde si posledný krát pred štartom odskúšali nastavenie Peugeotu 207 S2000.
Prinášame krátku flash správu tímu priamo z miesta súťaže: „Obhliadky tratí na Rallye Monte Carlo 2012 máme úspešne za sebou. Boli to tri nekonečne dlhé a náročné dni, ktoré by sa dali kľudne nazvať aj Tour de France, pretože sme sa počas troch dní postupne presúvali z Monte Carla do 400 km vzdialeného prvého centra súťaže, ktorým je Valence. Trate tohtoročného Monte sú parádne, ale veľmi náročné, s priemernou dĺžkou okolo 25 kilometrov. Prvý deň na tratiach v okolí Monaka bolo krásne slnečné počasie s teplotou 12 stupňov. Včera bolo podobné počasie aj na tratiach v okolí Valence, no keďže sme sa skoro celý deň pohybovali vo výškach nad 1000 m, teplota už bola len pár stupňov nad nulou. Dnes bol dokonca tratiach rýchlostných skúšok sneh a ľad. Podľa posledných predpovedí má nasledujúce dni pršať a v horách padať sneh, takže to bude ešte zaujímavé,“ informuje Jaro Melichárek.
„Dnes naša posádka absolvovala shakedown, žiaľ k výsledkom sme sa ešte do tejto chvíle nedopracovali. Podvečer je ešte na programe slávnostný štart súťaže,“ doplnil Erik Melichárek, manažér Melico Racing Teamu.Súťaž štartuje zajtra o 8:00 hodine a v pláne sú štyri rýchlostné skúšky o celkovej dĺžke 134,70 kilometra. Ako ich posádka Melico Racing Teamu zvládla vás budeme informovať.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.