Melico Racing Team s posádkou Jaroslav Melichárek – Igor Bacigál už majú po obhliadkach tratí a shakedowne, kde si posledný krát pred štartom odskúšali nastavenie Peugeotu 207 S2000.
Prinášame krátku flash správu tímu priamo z miesta súťaže: „Obhliadky tratí na Rallye Monte Carlo 2012 máme úspešne za sebou. Boli to tri nekonečne dlhé a náročné dni, ktoré by sa dali kľudne nazvať aj Tour de France, pretože sme sa počas troch dní postupne presúvali z Monte Carla do 400 km vzdialeného prvého centra súťaže, ktorým je Valence. Trate tohtoročného Monte sú parádne, ale veľmi náročné, s priemernou dĺžkou okolo 25 kilometrov. Prvý deň na tratiach v okolí Monaka bolo krásne slnečné počasie s teplotou 12 stupňov. Včera bolo podobné počasie aj na tratiach v okolí Valence, no keďže sme sa skoro celý deň pohybovali vo výškach nad 1000 m, teplota už bola len pár stupňov nad nulou. Dnes bol dokonca tratiach rýchlostných skúšok sneh a ľad. Podľa posledných predpovedí má nasledujúce dni pršať a v horách padať sneh, takže to bude ešte zaujímavé,“ informuje Jaro Melichárek.
„Dnes naša posádka absolvovala shakedown, žiaľ k výsledkom sme sa ešte do tejto chvíle nedopracovali. Podvečer je ešte na programe slávnostný štart súťaže,“ doplnil Erik Melichárek, manažér Melico Racing Teamu.Súťaž štartuje zajtra o 8:00 hodine a v pláne sú štyri rýchlostné skúšky o celkovej dĺžke 134,70 kilometra. Ako ich posádka Melico Racing Teamu zvládla vás budeme informovať.
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?