Melico Racing Team s posádkou Jaroslav Melichárek – Igor Bacigál už majú po obhliadkach tratí a shakedowne, kde si posledný krát pred štartom odskúšali nastavenie Peugeotu 207 S2000.
Prinášame krátku flash správu tímu priamo z miesta súťaže: „Obhliadky tratí na Rallye Monte Carlo 2012 máme úspešne za sebou. Boli to tri nekonečne dlhé a náročné dni, ktoré by sa dali kľudne nazvať aj Tour de France, pretože sme sa počas troch dní postupne presúvali z Monte Carla do 400 km vzdialeného prvého centra súťaže, ktorým je Valence. Trate tohtoročného Monte sú parádne, ale veľmi náročné, s priemernou dĺžkou okolo 25 kilometrov. Prvý deň na tratiach v okolí Monaka bolo krásne slnečné počasie s teplotou 12 stupňov. Včera bolo podobné počasie aj na tratiach v okolí Valence, no keďže sme sa skoro celý deň pohybovali vo výškach nad 1000 m, teplota už bola len pár stupňov nad nulou. Dnes bol dokonca tratiach rýchlostných skúšok sneh a ľad. Podľa posledných predpovedí má nasledujúce dni pršať a v horách padať sneh, takže to bude ešte zaujímavé,“ informuje Jaro Melichárek.
„Dnes naša posádka absolvovala shakedown, žiaľ k výsledkom sme sa ešte do tejto chvíle nedopracovali. Podvečer je ešte na programe slávnostný štart súťaže,“ doplnil Erik Melichárek, manažér Melico Racing Teamu.Súťaž štartuje zajtra o 8:00 hodine a v pláne sú štyri rýchlostné skúšky o celkovej dĺžke 134,70 kilometra. Ako ich posádka Melico Racing Teamu zvládla vás budeme informovať.
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?