Volkswagen Motorsport představil první exemplář Volkswagenu Polo R WRC, který se začne testovat ve Francii týden následující po Rally Monte Carlo.
Vývojový program Pola R WRC dosáhl dalšího stupně. Volkswagen postavil první opravdový vůz WRC (interně označovaný jako "tetsovací auto 1"). Dosavadní vůz (označovaný jako "0-Auto") byla totiž převlečená Škoda Fabia S2000.
Týden po ukončení Rally Monte Carlo totiž začně německý tým ve Francii testovat svoje nové WRC. Zatím není známo, kdo bude s vozem jezdit a také kde přesně se test uskuteční. "Čeká nás rozsáhlý testovací program na asfaltu, šotolině, sněhu a blátě. Cílem je se co možná nejlépe připravit na sezonu 2013," říká šéf VW Motorsport, Kris Nissen.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.