Na tratích dnešního shakedownu se prezentoval nový tým pro MS v automobilových soutěžích. Jmenuje se Go Fast World Rally Team a bude nasazovat dva vozy Ford Fiesta RS WRC.
Go Fast Energy je další výrobce energetických nápojů, který vstupuje na rallyovou scénu. Síly spojil s M-Sportem, který doufá, že Go Fast Energy nahradí Stobart. Britská dopravní společnost Stobart se totiž po dlouholetém prezentování se v MS stáhla z rallysportu, a tak bylo zapotřebí najít nového sponzora.
Ve dvou Fiestach RS WRC budou jezdit Henning Solberg a Matthew Wilson. Auta jsou v černo-červeném designu. Detailnější informace o počtu startů, popřípadě kdo z dvojice Wilson-Solberg by byl nominován jako jednička a tudíž pojede všechny závody, zatím chybí.
Podle zpráv serveru rallye-magazin.de je zde však jistá komplikace. Posádky obou vozů dnes sice absolvovali shakedown, ale o jejich startu se teprve rozhodne. M-Sport totiž údajně od výrobce energetických nápojů neobdržel na účet zatím žádné finanční prostředky.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.