Na tratích dnešního shakedownu se prezentoval nový tým pro MS v automobilových soutěžích. Jmenuje se Go Fast World Rally Team a bude nasazovat dva vozy Ford Fiesta RS WRC.
Go Fast Energy je další výrobce energetických nápojů, který vstupuje na rallyovou scénu. Síly spojil s M-Sportem, který doufá, že Go Fast Energy nahradí Stobart. Britská dopravní společnost Stobart se totiž po dlouholetém prezentování se v MS stáhla z rallysportu, a tak bylo zapotřebí najít nového sponzora.
Ve dvou Fiestach RS WRC budou jezdit Henning Solberg a Matthew Wilson. Auta jsou v černo-červeném designu. Detailnější informace o počtu startů, popřípadě kdo z dvojice Wilson-Solberg by byl nominován jako jednička a tudíž pojede všechny závody, zatím chybí.
Podle zpráv serveru rallye-magazin.de je zde však jistá komplikace. Posádky obou vozů dnes sice absolvovali shakedown, ale o jejich startu se teprve rozhodne. M-Sport totiž údajně od výrobce energetických nápojů neobdržel na účet zatím žádné finanční prostředky.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?