Původní startovní listina Rally Sweden, která se pojede jako 2. díl šampionátu WRC, čítal 18 speciálů WRC. Dnes však přibyly do statovní listiny ještě dva nejvyšší kategorie.
Dva klasičtí klienti M-Sportu, Henning Solberg a Matthew Wilson, totiž nakonec doslova za "deset dvanáct" stihli podat přihlášky do soutěže. Ve Švédsku tak uvidíme o dve Fiesty RS WRC více. Pořadatelé ale upozorňovali při zveřejnění startovní listiny, že ještě může dojít ke změnám.
U Henninga Solberga se hodně spekulovalo o tom, že nemá dostatečné finance na další starty v rally. Jak se zdá, tak problémy s financemi vyřešil, alespoň pro Rally Sweden.
Situace kolem Matthewa je dosti nejasná a před sezonou se spekulovalo, že by mohl jezdit s jiným vozem než s Fistou nebo také vůbec. Nakonec pojede jak Rally Monte Carlo tak Rally Sweden.
Článek se startovní listinu najdete zde.
Tip: Na nové zbarvení továrního týmu se podívejte zde.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.