Doposud se na úvodní podnik MS v automobilových soutěžích připravovaly pouze týmy Ford a Citroën. Teď se k nim připojil i tým Mini. S vozem jezdil jak Dani Sordo tak i Pierre Campana.
Mini plánovalo uskutečnit test na Rally Monte Carlo již před Vánocemi, jenže tehdy ještě panovala nejasná situace kolem dalšího působení týmu v MS. I když i nadále je situace poměrně komplikovaná, tak tým test uskutečnil.
První den jezdil s vozem Mini John Cooper Works Pierre Campana, který je pro Monte dvojkou týmu. Poté auto převzala jedničká britského týmu, Dani Sordo. Ve Švédsku bude dvojkou Mini pravděpodobně Patrik Sandell (psali jsme zde). Pro Portugalsko se poté spekuluje o Armindu Araujovi.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?