Bývalý Juniorský mistr světa, Patrik Sandell, byl vybrán do Švédského World Rally Teamu. To mu zajišťuje starty v MS. Poprvé se představí na domácí Švédské rally s vozem Mini.
Celý tým přitom vznikl teprve nedávno. Jeho jasným cílem je zajistit starty švédského jezdce v MS v automobilových soutěžích. Za tímto projektem stojí slavná jména švédského rallysportu: Björn Waldegard, Stig Blomqvist, Thomas Radström, Jan Pettersson, Leif Asterhag a Staffan Parmander. Dnes tento tým představil ve Stockholmu jezdce i vůz, se kterým budou ve WRC startovat.
První start čeká tým během Švédské rally. Do vozu usedne Patrik Sandell se svým spolujezdcem Staffanem Parmanderem. "Ve Švédsku máme spoustu talentů. Naše volba ale padla na Patrika. Výborně vychází se sponzory i médii. Mimo to je i velmi talentovaný," říká bývalý mistr světa Björn Waldegard.
Vloni startoval Sandell v IRC se Škodou Fabia S2000. "Příležitost se poměřit na domácí soutěží s jezdci jako je Loeb, Solberg nebo Hirvonen je neskutečná," řekl Sandell, který s týmem podepsal 3letý kontrakt.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?