Bývalý Juniorský mistr světa, Patrik Sandell, byl vybrán do Švédského World Rally Teamu. To mu zajišťuje starty v MS. Poprvé se představí na domácí Švédské rally s vozem Mini.
Celý tým přitom vznikl teprve nedávno. Jeho jasným cílem je zajistit starty švédského jezdce v MS v automobilových soutěžích. Za tímto projektem stojí slavná jména švédského rallysportu: Björn Waldegard, Stig Blomqvist, Thomas Radström, Jan Pettersson, Leif Asterhag a Staffan Parmander. Dnes tento tým představil ve Stockholmu jezdce i vůz, se kterým budou ve WRC startovat.
První start čeká tým během Švédské rally. Do vozu usedne Patrik Sandell se svým spolujezdcem Staffanem Parmanderem. "Ve Švédsku máme spoustu talentů. Naše volba ale padla na Patrika. Výborně vychází se sponzory i médii. Mimo to je i velmi talentovaný," říká bývalý mistr světa Björn Waldegard.
Vloni startoval Sandell v IRC se Škodou Fabia S2000. "Příležitost se poměřit na domácí soutěží s jezdci jako je Loeb, Solberg nebo Hirvonen je neskutečná," řekl Sandell, který s týmem podepsal 3letý kontrakt.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.