Dodatečný zápis Mini do MS jako výrobce je sice možný, ale FIA si klade přesné podmínky. A tyto podmínky se také týkají budoucí homologace Mini John Cooper Works WRC.
O tom, že se FIA Mini snaží pomoci jsme psali zde, o dodatečném zápisu zde, o velmi nejasné situaci mezi Prodrivem a BMW zde.
FIA je připravena poupravit podmínky zápisu do MS jako továrního týmu , tak aby je splnilo i Mini a mohlo být vedle Fordu a Citroënu třetí značkou ve WRC. Tato výjimka by se ale měla vztahovat pouze na rok 2012.
Tým se musí podle podmínek FIA zúčastnit minimálně 7 podníků WRC, z nichž 5 musí být v Evropě a 2 soutěže musí být v zámoří. S touto výjimkou navíc musí souhlasit zbylé dva tovární týmy, Ford a Citroën. Počet testovacích dní a množství náhradních dílů bude úměrně menšímu počtu soutěží snížen. Pokud navíc Prodrive tyto podmínky nebude akceptovat, tak FIA nepřijme do šampionátu ani žádný M2 tým s vozy Mini John Cooper Works WRC.
Pokud se týče nové homologace Mini, která by měla přinést zrychlení vozu v podobě nových dílů, tak záleží na BMW. FIA totiž homologaci podmiňuje tím, že jí přihlásí mateřská automobilka BMW. BMW se budou celou záležitostí zabývat na jednání představenstva, které se uskuteční před soutěží ve Švédsku.
Prodrive dostal na vyjádření k podmínkám FIA pouze pár dnů.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?