Dnes došlo ke změně ve vedení Citroënu. Novým šéfem týmu se stává Yves Matton, když nahrazuje Oliviera Quesnela. Ten bude nadále vést sportovní oddělení Peugeotu. Zástupcem Yvese Mattona se stává Xavier Mestelan Pinon, který doposud v týmu působil jako šéf technik.
Citroën Racing se mění. Po angažování Mikka Hirvonena na místo týmového kolegy Sébastiena Loeba teď dochází ke změnám i ve vedení týmu. Yves Matton, který od roku 2002 do roku 2008 pracoval jako týmový manažer Citroën Racingu, předtím založil MY-Racing a měl také na startost odybyt soutěžní techniky v Belgii, Nizozemí a Německu, se teď tedy stává šéfem týmu ve WRC. 44letý Yves nahradí Oliviera Quesnela, který se bude dále již zabývat jen aktivitami Peugeotu Sport.
"Chtěl bych Olivierovi poděkovat za jeho práci v posledních čtyřech letech. Pod jeho vedením Citroën vyhrál tituly v každém roce jak mezi týmy, tak i mezi jezdci a spolujezdci. Úkolem Yvese Mattona tedy bude udržet tento vysoký level," řekl šéf Citroënu, Frédéric Banzet.
Xavier Mestelan Pinon byl zároveň jmenován zástupcem šéfa týmu.
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?