Mikko Hirovnen se pro britský Autosport rozmluvil o svém pocitu úlevy, který se ho zmocnil, když se dozvěděl, že Ford zůstává ve WRC minimálně do konce roku 2013.
Fin od týmu odešel po loňské sezoně, z části také kvůli nejasnostem, které v té době panovaly ohledně setrvání týmu ve WRC. Tehdy se vedla jednání mezi Fordem a M-Sportem, který vozy Fiesta RS WRC pro Ford v MS připravuje. Ale Fin, který pro tovární tým Fordu závodil sedm let - 104 ze svých 124 soutěží v MS odjel právě ve voze postaveném M-Sportem - připustil, že měl vždy s týmem blízký vztah.
Pro Autosport Fin řekl: "Byl jsem potěšen, když jsem viděl, že Ford zůstává, stejně tak jsem byl rád i za Malcolma a lidi z týmu. Je tam hodně zaměstnanců, kteří se na to spoléhají - a všichni tito lidé jsou moji přátelé. Jsou to lidé, kteří byli a stále pro mě jsou speciální. Bylo to dobré rozhodnutí a ještě takto před Vánocemi."
Mikko s Focusem v Norsku 2009
Hirvonen také připustil, že by MS bez Fordu nebylo tím pravým mistrovstvím. "Celý rallyový svět potřebuje, aby byl Ford součástí šampionátu. Bez Fordu by to bylo docela smutné, ale teď se musím soustředit na souboj s Fordem. Bude to těžký boj s týmem, který znám již tak dlouho, ale jsem si jistý, že se ohledně toho během roku i zasmějeme."
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.