Mikko Hirovnen se pro britský Autosport rozmluvil o svém pocitu úlevy, který se ho zmocnil, když se dozvěděl, že Ford zůstává ve WRC minimálně do konce roku 2013.
Fin od týmu odešel po loňské sezoně, z části také kvůli nejasnostem, které v té době panovaly ohledně setrvání týmu ve WRC. Tehdy se vedla jednání mezi Fordem a M-Sportem, který vozy Fiesta RS WRC pro Ford v MS připravuje. Ale Fin, který pro tovární tým Fordu závodil sedm let - 104 ze svých 124 soutěží v MS odjel právě ve voze postaveném M-Sportem - připustil, že měl vždy s týmem blízký vztah.
Pro Autosport Fin řekl: "Byl jsem potěšen, když jsem viděl, že Ford zůstává, stejně tak jsem byl rád i za Malcolma a lidi z týmu. Je tam hodně zaměstnanců, kteří se na to spoléhají - a všichni tito lidé jsou moji přátelé. Jsou to lidé, kteří byli a stále pro mě jsou speciální. Bylo to dobré rozhodnutí a ještě takto před Vánocemi."
Mikko s Focusem v Norsku 2009
Hirvonen také připustil, že by MS bez Fordu nebylo tím pravým mistrovstvím. "Celý rallyový svět potřebuje, aby byl Ford součástí šampionátu. Bez Fordu by to bylo docela smutné, ale teď se musím soustředit na souboj s Fordem. Bude to těžký boj s týmem, který znám již tak dlouho, ale jsem si jistý, že se ohledně toho během roku i zasmějeme."
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?