Pierre Campana popisuje možnost startu s továrním Mini John Cooper Works WRC na Rally Monte Carlo jako nesmírnou čest.
Prodrive, tým který stojí za projektem Mini ve WRC, před Vánocemi oznámil (viz zde), že pouze Dani Sordo pojede všechny soutěže letošního roku. Kris Meeke se musí spokojit s rolí testovacího jezdce a s možností, že se objeví na některých podnicích jako třetí jezdec (viz zde). S druhým továrním autem pojede vždy nějaký místní jezdec, který si bude schopen start zaplatit.
Campana, který již vloni jezdil díky podpoře Francouzské automobilové federace s Mini Countrymanem WRC týmu Drive-Pro ve Francouzském šampionátu a v MS se svezl v Německu a Francii, bude prvním, kdo této situace využije.
"Jsem velmi potěšen tím, že jsem byl vybrán do továrního týmu jako důsledek našich letošních výsledků. Tuhle rally znám velmi dobře a užívám si ji. Vloni jsem zde vyhrál hodnocení dvoukolek. Jsem moc rád, že budu moci ukázat své schopnosti právě na takové soutěži. Užíval jsem si starty s vozem Mini John Cooper Works WRC v roce 2011 ve Francouzském šampionátu a je mi ctí, že s touto legendární značkou mohu vstoupit i díky podpoře Francozské automobilové federace do sezony 2012," říká Campana.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.