Hvězda továrního týmu Škoda Motorsport, Juho Hänninen, prohlásila, že už se nemůže dočkat startu sezony Intercontinental Rally Challenge, protože se v kalendáři objeví nové soutěže.
Hänninen se nemůže dočkat startu nové sezony, ve které na jezdce čeká start na nových soutěžích, které do kalendáře IRC přibyly. Konkrétně se jedná o soutěže v Bulharsku, Irsku, Rumunsku a také v San Marinu. "V příštím roce nás čekají nějaké nové soutěže a to je přesně to, co děla rallysport tak zajímavým," říká mistr IRC i SWRC.
Vítěz třech soutěží IRC sezony 2011 bude společně se svým týmovým kolegou, Mikko Markkulou, pokračovat i v novém roce v továrním týmu Škody Motorsport (je to jeho již 4. sezona se Škodou).
"Ve Škodě jsem se toho hrozně moc naučil a rozhodně to byly více než jen dobré roky. Věřím v to, že budeme opět úspěšní a už se těším na to, až opět posuneme Škodu Fabii S2000 o kousek dále," zakončil možný kandidát na tovární sedačku Voklswagenu v MS.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?