Hvězda továrního týmu Škoda Motorsport, Juho Hänninen, prohlásila, že už se nemůže dočkat startu sezony Intercontinental Rally Challenge, protože se v kalendáři objeví nové soutěže.
Hänninen se nemůže dočkat startu nové sezony, ve které na jezdce čeká start na nových soutěžích, které do kalendáře IRC přibyly. Konkrétně se jedná o soutěže v Bulharsku, Irsku, Rumunsku a také v San Marinu. "V příštím roce nás čekají nějaké nové soutěže a to je přesně to, co děla rallysport tak zajímavým," říká mistr IRC i SWRC.
Vítěz třech soutěží IRC sezony 2011 bude společně se svým týmovým kolegou, Mikko Markkulou, pokračovat i v novém roce v továrním týmu Škody Motorsport (je to jeho již 4. sezona se Škodou).
"Ve Škodě jsem se toho hrozně moc naučil a rozhodně to byly více než jen dobré roky. Věřím v to, že budeme opět úspěšní a už se těším na to, až opět posuneme Škodu Fabii S2000 o kousek dále," zakončil možný kandidát na tovární sedačku Voklswagenu v MS.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?