Několikanásobný švédský mistr cestovních vozů, Richard Göransson, odstartuje v rámci Švédské rally do své druhé soutěže. Pro tentokrát mění Lancer skupiny N za WRC od Mini.
Zítra odpoledne by měla být konečně zveřejněna startovní listina Rally Monte Carlo. Hodně týmů už ale pracuje na zajištění startu v soutěži následující, sněhové Švédské rally, která se z části odjede i v Norsku.
Čtyřnásobný mistr STCC, Richard Göransson, by neměl na startu chybět. V roce 2011 byl v soutěži klasifikován se svým Lancerem EVO X skupiny N na pěkném 17. místě. V následujícím roce by se měl pilot BMW postavit na start s vozem Mini WRC. Jeho start a test před soutěží by měl zajistit Eljas Motorsport.
"Pro mě je důležité, abych svoje schopnosti dále rozvíjel. Rally mi k tomu nabízí skvělou příležitost," říká Göransson. Jeho start podpoří BMW Švédsko. Podle spekulací by se navíc nemuselo jednat o jediné Mini tohoto soukromého týmu. S druhým vozem by mohl odstartovat Patrik Sandell.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?