Mikko Hirvonen bude příští sezonu jezdit za volantem Citroënu. Nicméně po osmi letech u Fordu od svého týmu neodešel bez rozloučení.
Mikko Hirvonen měl před sebou začátkem týdne těžký den. Letěl totiž do Anglie, aby se rozloučil s Fordem a M-Sportem, kteří mu byly dlouhá leta druhým domovem. "Nebylo lehké přijet a říci nashledanou," řekl Fin pro britský Autosport. "Bylo to velmi emocionální. Chtěl jsem naposledy navštívit M-Sport."
Hirvonen tak opustil svého zaměstnavatele a může začít pracovat pro dlouholetého rivala ve WRC, Citroën. Ačkoliv během poslední soutěže ve Walesu, kde Mikko prohrál titul, to vše nešlo zrovna podle plánu, tak chtěl poděkovat všem mechanikům a odpovědným lidem v M-Sportu za jejich 14 společných vítězství.
I když příští rok bude startovat za Citroën, tak má u Fordu po osmi letech spolupráce stále spoustu kamarádů. Je zde také určitý vztah s M-Sportem. "Určitě to příští rok bude jiné. Stále zůstáváme v kontaktu a nepochybuji o tom, že příští rok prožijeme dobré časy," zakončil Hirvonen.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?