Mikko Hirvonen bude příští sezonu jezdit za volantem Citroënu. Nicméně po osmi letech u Fordu od svého týmu neodešel bez rozloučení.
Mikko Hirvonen měl před sebou začátkem týdne těžký den. Letěl totiž do Anglie, aby se rozloučil s Fordem a M-Sportem, kteří mu byly dlouhá leta druhým domovem. "Nebylo lehké přijet a říci nashledanou," řekl Fin pro britský Autosport. "Bylo to velmi emocionální. Chtěl jsem naposledy navštívit M-Sport."
Hirvonen tak opustil svého zaměstnavatele a může začít pracovat pro dlouholetého rivala ve WRC, Citroën. Ačkoliv během poslední soutěže ve Walesu, kde Mikko prohrál titul, to vše nešlo zrovna podle plánu, tak chtěl poděkovat všem mechanikům a odpovědným lidem v M-Sportu za jejich 14 společných vítězství.
I když příští rok bude startovat za Citroën, tak má u Fordu po osmi letech spolupráce stále spoustu kamarádů. Je zde také určitý vztah s M-Sportem. "Určitě to příští rok bude jiné. Stále zůstáváme v kontaktu a nepochybuji o tom, že příští rok prožijeme dobré časy," zakončil Hirvonen.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?