Kevin Abbring se v polovině ledna postaví na start legendární Rally Monte Carlo ve druhém voze týmu Volkswagen po boku továrního jezdce, Sébastiena Ogiera.
Pro 22letého mladíka z vesnice Son u Eindhovenu to bude už druhý start v týmu VW. Společně se spolujezdcem Larou Vannestou pojedou s Fabii S2000, která má zhruba 270 koní. Volkswagen by se Škodovkami měl absolvovat všech 13 soutěží.
"Kevin už při Rally Wales odvedl skvělou práci. Myslíme si, že patří mezi nejtalentovanější mladé soutěžáky na světě. Proto jsme se rozhodli ho v naší Fabii S2000 vyslat na start legendární Rally Monte Carlo. Jsme si jistí, že je schopen zopakovat svůj skvělý výsledek z Walesu. Má skvělou šanci se dostat do našeho juniorského programu," říká Kris Nissen.
Také Holanďan je optimistou: "Už start ve Walesu byl pro mne opravdovou šancí. Když jsem se dozvěděl, že pojedu i Monte Carlo, tak jsem byl přešťastný. Monte je extrémní výzva, ještě nikdy předtím jsem zde nejel. Volkswagenu jsem za tuto příležitost velmi vděčný, už jsem jel nějaké asfaltové soutěže, ale ještě nikdy jsem nejel na sněhu. Sébastien Ogier a Julien Ingrassia jsou velkolepými týmovými kolegy. Sébastien patří v současnosti mezi nejlepší soutěžáky na světě. Je mi ctí s ním nastupovat v jednom týmu a ve stejném autě."
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.