Kris Meeke by mohl strávit většinu sezony 2012 mimo závodní tratě. BMW se totiž rozhodlo, že jedinými pravidelně startujícím jezdcem ve voze Mini John Cooper Works WRC bude Dani Sordo.
Ir nebude startovat na Rally Monte Carlo (viz zde) a ze strany německé automobilky neexistuje žádná záruka, že se vůbec na nějaké soutěži v sezoně 2012 objeví. Původně se plánovalo, že za tovární tým pojedou Meeke a Sordo, jenže bylo rozhodnuto, že jediným stabilním jezdcem bude Sordo. Španěla vždy doplní nějaký domácí jezdec.
Německý zdroj říká: "Dani Sordo pojede všechny rally, Kris Meeke ne. Pro tým bude i nadále testovat, ale už Rally Monte Carlo nepojede." Sám Meeke přiznává, že ohledně své budoucnosti nic nevěděl: "Jediná věc, kterou jsem si byl jistý, že mám smlouvu do konce roku 2013."
Existuje ale možnost, že by Meeke mohl nastupovat ve třetím voze Mini John Cooper Works WRC na co nejvíce možných podnicích šampionátu WRC. Kris by také měl vůz i nadále testovat a podílet se na jeho vývoji. Sordovi pravděpodobně vynesl sedačku pro tuto sezonu zisk dvou pódiových umístění v roce 2011. Prodrive se zatím k celé situace nevyjádřil.
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.