Úřadující šampion IRC, Andreas Mikkelsen, doufá, že se mu podaří pro nadcházející sezonu přidat ke svému programu obhajoby titulu v IRC i starty v SWRC.
Nor, který si udělal jméno již za dob jeho startů v MS s privátním Focusem WRC (je nejmladším jezdcem MS v historii, který dokázal bodovat), doufá, že stihne už Rally Monte Carlo. "Snažíme se již o Monte Carlo, ale zatím není nic podepsaného. Snažíme se dát dohromady program v SWRC," říká jezdec Škody UK.
Nor letos jezdil kromě IRC i Italské šotolinové mistrovství a podle vlastních slov by chtěl jezdit co nejčastěji i v roce 2012, zvláště pokud by to bylo na soutěžích WRC. "Když se podíváte na nejlepší tenisty na světě, tak oni také hrají tenis každý den, tak proč bych i já nemohl sedět v autě pořád? Navíc bychom se přitom mohli naučit RZ v MS, což je velmi dobré pro budoucnost."
Andreas přiznává, že by se zvláště rád podíval opět do Monte Carla, kde loni nezažil nejlepší vstup do šampionátu IRC, když udělal chybu hned na RZ1: "Monte Carlo je pro mě neuzavřenou prací, pokud se tam vrátíme, tak bude mým cílem hlavně soutěž dokončit. Je to totiž jedna z těch rally, které se naučite pouze tím, že je absolvujete."
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.