Úřadující šampion IRC, Andreas Mikkelsen, doufá, že se mu podaří pro nadcházející sezonu přidat ke svému programu obhajoby titulu v IRC i starty v SWRC.
Nor, který si udělal jméno již za dob jeho startů v MS s privátním Focusem WRC (je nejmladším jezdcem MS v historii, který dokázal bodovat), doufá, že stihne už Rally Monte Carlo. "Snažíme se již o Monte Carlo, ale zatím není nic podepsaného. Snažíme se dát dohromady program v SWRC," říká jezdec Škody UK.
Nor letos jezdil kromě IRC i Italské šotolinové mistrovství a podle vlastních slov by chtěl jezdit co nejčastěji i v roce 2012, zvláště pokud by to bylo na soutěžích WRC. "Když se podíváte na nejlepší tenisty na světě, tak oni také hrají tenis každý den, tak proč bych i já nemohl sedět v autě pořád? Navíc bychom se přitom mohli naučit RZ v MS, což je velmi dobré pro budoucnost."
Andreas přiznává, že by se zvláště rád podíval opět do Monte Carla, kde loni nezažil nejlepší vstup do šampionátu IRC, když udělal chybu hned na RZ1: "Monte Carlo je pro mě neuzavřenou prací, pokud se tam vrátíme, tak bude mým cílem hlavně soutěž dokončit. Je to totiž jedna z těch rally, které se naučite pouze tím, že je absolvujete."
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?