Úřadující šampion IRC, Andreas Mikkelsen, doufá, že se mu podaří pro nadcházející sezonu přidat ke svému programu obhajoby titulu v IRC i starty v SWRC.
Nor, který si udělal jméno již za dob jeho startů v MS s privátním Focusem WRC (je nejmladším jezdcem MS v historii, který dokázal bodovat), doufá, že stihne už Rally Monte Carlo. "Snažíme se již o Monte Carlo, ale zatím není nic podepsaného. Snažíme se dát dohromady program v SWRC," říká jezdec Škody UK.
Nor letos jezdil kromě IRC i Italské šotolinové mistrovství a podle vlastních slov by chtěl jezdit co nejčastěji i v roce 2012, zvláště pokud by to bylo na soutěžích WRC. "Když se podíváte na nejlepší tenisty na světě, tak oni také hrají tenis každý den, tak proč bych i já nemohl sedět v autě pořád? Navíc bychom se přitom mohli naučit RZ v MS, což je velmi dobré pro budoucnost."
Andreas přiznává, že by se zvláště rád podíval opět do Monte Carla, kde loni nezažil nejlepší vstup do šampionátu IRC, když udělal chybu hned na RZ1: "Monte Carlo je pro mě neuzavřenou prací, pokud se tam vrátíme, tak bude mým cílem hlavně soutěž dokončit. Je to totiž jedna z těch rally, které se naučite pouze tím, že je absolvujete."
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?