Úřadující šampion IRC, Andreas Mikkelsen, doufá, že se mu podaří pro nadcházející sezonu přidat ke svému programu obhajoby titulu v IRC i starty v SWRC.
Nor, který si udělal jméno již za dob jeho startů v MS s privátním Focusem WRC (je nejmladším jezdcem MS v historii, který dokázal bodovat), doufá, že stihne už Rally Monte Carlo. "Snažíme se již o Monte Carlo, ale zatím není nic podepsaného. Snažíme se dát dohromady program v SWRC," říká jezdec Škody UK.
Nor letos jezdil kromě IRC i Italské šotolinové mistrovství a podle vlastních slov by chtěl jezdit co nejčastěji i v roce 2012, zvláště pokud by to bylo na soutěžích WRC. "Když se podíváte na nejlepší tenisty na světě, tak oni také hrají tenis každý den, tak proč bych i já nemohl sedět v autě pořád? Navíc bychom se přitom mohli naučit RZ v MS, což je velmi dobré pro budoucnost."
Andreas přiznává, že by se zvláště rád podíval opět do Monte Carla, kde loni nezažil nejlepší vstup do šampionátu IRC, když udělal chybu hned na RZ1: "Monte Carlo je pro mě neuzavřenou prací, pokud se tam vrátíme, tak bude mým cílem hlavně soutěž dokončit. Je to totiž jedna z těch rally, které se naučite pouze tím, že je absolvujete."
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?