Situace v týmu Mini WRT je stále neprůhledná. Momentálně to vypadá, že by měla obě tovární auta nastoupit do Rally Monte Carlo, ale místo Meekea bude v druhém továrním Mini John Cooper Works WRC sedět Pierre Campana.
S velmi překvapivou informací dnes přišel tovární tým Mini: Kris Meeke nebude startovat za tovární tým na Rally Monte Carlo. Místo něj se vedle Daniho Sorda představí ve druhém továrním autě Pierre Campana. Manažer Prodrivu, Richards Taylor, ale vyvrací zprávy, že byl Meeke z týmu vyhozen: "Nebude s námi na Monte. To ale neznamená, že už pro nás v budoucnu nepojede. Velmi doufáme, že pro nás na dalších soutěžích pojede."
I pro samotného Meekea je to nečekaná zpráva. Ir byl s Mini od začátku projektu a v sezoně 2011 zajel několik slibných výsledků: "Je to, jako by Vás opustila dívka, kterou milujete, a řekla Vám, že bude pracovat jako prostitutka." Komentoval situaci Meeke na svém twitteru.
Dani Sordo mezitím také pomocí twitteru informoval, že očekává start v minimálně 10 soutěžích sezony 2012. Je ale otázkou, nakolik si je sám Španěl svou situací jistý. Ještě před dvěma týdny šéf Prodrivu, David Richards, prohlásil, že se jeho vozy objeví na všech 13 soutěžích, ale že pokaždé za jejich volantem nebudou bezpodmínečně Dani Sordo a Kris Meeke.
"Podle nového pravidla FIA už není nutné, aby jezdec číslo 1 absolvoval všechny soutěže kalendáře. Naši sestavu budeme měnit podle toho, kdo zrovna bude k dispozici," prohlásil Richards. Dá se tedy očekávat, že v týmu pojede ten, kdo dokáže start zaplatit.
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.