Situace v týmu Mini WRT je stále neprůhledná. Momentálně to vypadá, že by měla obě tovární auta nastoupit do Rally Monte Carlo, ale místo Meekea bude v druhém továrním Mini John Cooper Works WRC sedět Pierre Campana.
S velmi překvapivou informací dnes přišel tovární tým Mini: Kris Meeke nebude startovat za tovární tým na Rally Monte Carlo. Místo něj se vedle Daniho Sorda představí ve druhém továrním autě Pierre Campana. Manažer Prodrivu, Richards Taylor, ale vyvrací zprávy, že byl Meeke z týmu vyhozen: "Nebude s námi na Monte. To ale neznamená, že už pro nás v budoucnu nepojede. Velmi doufáme, že pro nás na dalších soutěžích pojede."
I pro samotného Meekea je to nečekaná zpráva. Ir byl s Mini od začátku projektu a v sezoně 2011 zajel několik slibných výsledků: "Je to, jako by Vás opustila dívka, kterou milujete, a řekla Vám, že bude pracovat jako prostitutka." Komentoval situaci Meeke na svém twitteru.
Dani Sordo mezitím také pomocí twitteru informoval, že očekává start v minimálně 10 soutěžích sezony 2012. Je ale otázkou, nakolik si je sám Španěl svou situací jistý. Ještě před dvěma týdny šéf Prodrivu, David Richards, prohlásil, že se jeho vozy objeví na všech 13 soutěžích, ale že pokaždé za jejich volantem nebudou bezpodmínečně Dani Sordo a Kris Meeke.
"Podle nového pravidla FIA už není nutné, aby jezdec číslo 1 absolvoval všechny soutěže kalendáře. Naši sestavu budeme měnit podle toho, kdo zrovna bude k dispozici," prohlásil Richards. Dá se tedy očekávat, že v týmu pojede ten, kdo dokáže start zaplatit.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?