Situace v týmu Mini WRT je stále neprůhledná. Momentálně to vypadá, že by měla obě tovární auta nastoupit do Rally Monte Carlo, ale místo Meekea bude v druhém továrním Mini John Cooper Works WRC sedět Pierre Campana.
S velmi překvapivou informací dnes přišel tovární tým Mini: Kris Meeke nebude startovat za tovární tým na Rally Monte Carlo. Místo něj se vedle Daniho Sorda představí ve druhém továrním autě Pierre Campana. Manažer Prodrivu, Richards Taylor, ale vyvrací zprávy, že byl Meeke z týmu vyhozen: "Nebude s námi na Monte. To ale neznamená, že už pro nás v budoucnu nepojede. Velmi doufáme, že pro nás na dalších soutěžích pojede."
I pro samotného Meekea je to nečekaná zpráva. Ir byl s Mini od začátku projektu a v sezoně 2011 zajel několik slibných výsledků: "Je to, jako by Vás opustila dívka, kterou milujete, a řekla Vám, že bude pracovat jako prostitutka." Komentoval situaci Meeke na svém twitteru.
Dani Sordo mezitím také pomocí twitteru informoval, že očekává start v minimálně 10 soutěžích sezony 2012. Je ale otázkou, nakolik si je sám Španěl svou situací jistý. Ještě před dvěma týdny šéf Prodrivu, David Richards, prohlásil, že se jeho vozy objeví na všech 13 soutěžích, ale že pokaždé za jejich volantem nebudou bezpodmínečně Dani Sordo a Kris Meeke.
"Podle nového pravidla FIA už není nutné, aby jezdec číslo 1 absolvoval všechny soutěže kalendáře. Naši sestavu budeme měnit podle toho, kdo zrovna bude k dispozici," prohlásil Richards. Dá se tedy očekávat, že v týmu pojede ten, kdo dokáže start zaplatit.
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.