Campana nahrazuje Meekeho, zatím pouze na Monte. Je to konec Meekea v týmu Mini?

Meeke, Kris - Nagle, Paul
Meeke, Kris - Nagle, Paul, foto: Joel Martin, RallyZone.cz
iM2 23. prosince 2011 14:30
Sdílej:

Situace v týmu Mini WRT je stále neprůhledná. Momentálně to vypadá, že by měla obě tovární auta nastoupit do Rally Monte Carlo, ale místo Meekea bude v druhém továrním Mini John Cooper Works WRC sedět Pierre Campana.

S velmi překvapivou informací dnes přišel tovární tým Mini: Kris Meeke nebude startovat za tovární tým na Rally Monte Carlo. Místo něj se vedle Daniho Sorda představí ve druhém továrním autě Pierre Campana. Manažer Prodrivu, Richards Taylor, ale vyvrací zprávy, že byl Meeke z týmu vyhozen: "Nebude s námi na Monte. To ale neznamená, že už pro nás v budoucnu nepojede. Velmi doufáme, že pro nás na dalších soutěžích pojede."

I pro samotného Meekea je to nečekaná zpráva. Ir byl s Mini od začátku projektu a v sezoně 2011 zajel několik slibných výsledků: "Je to, jako by Vás opustila dívka, kterou milujete, a řekla Vám, že bude pracovat jako prostitutka." Komentoval situaci Meeke na svém twitteru.

Dani Sordo mezitím také pomocí twitteru informoval, že očekává start v minimálně 10 soutěžích sezony 2012. Je ale otázkou, nakolik si je sám Španěl svou situací jistý. Ještě před dvěma týdny šéf Prodrivu, David Richards, prohlásil, že se jeho vozy objeví na všech 13 soutěžích, ale že pokaždé za jejich volantem nebudou bezpodmínečně Dani Sordo a Kris Meeke.

"Podle nového pravidla FIA už není nutné, aby jezdec číslo 1 absolvoval všechny soutěže kalendáře. Naši sestavu budeme měnit podle toho, kdo zrovna bude k dispozici," prohlásil Richards. Dá se tedy očekávat, že v týmu pojede ten, kdo dokáže start zaplatit.

Stalo se
Novinky ze světa EV
Namísto hatchbacku už spíše crossover.

Škoda Favorit se vrací. Jako povedený elektrický crossover. Retro design míří do budoucnosti

Škoda Auto představila futuristickou vizi legendárního modelu Favorit. Kultovní hatchback z konce osmdesátých let se v nové studii mění na elektrický crossover, který spojuje retro prvky s aktuálními designovými trendy. Projekt vznikl z iniciativy designérů Ljudmila Slavova a Davida Stingla.

Novinky ze světa EV
Nissan Micra (2025)

Nový Nissan Micra? Zmatený klon Renaultu 5, který propadl v designu i smyslu

Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.

Zajímavosti
on-line prodej

Kupujete ojeté auto? Těmto 7 pastem se vyhněte, jinak zapláčete

Ročně se v Česku prodá na 650 000 ojetých aut. Může se proto zdát, že koupit si ojeté auto není žádný problém. Velký výběr ovšem ještě není zárukou kvality. Nemalé množství prodávaných ojetin skrývá před kupujícím svou historii. K tomu, aby se nechali vlákat do pasti, napomáhá i řada častých chyb, které zájemci při výběru vozu dělají. Které to jsou a čemu se vyhnout? 

Zajímavosti
Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Každý motorkář, ať už jezdí po městě, okreskách nebo v lehkém terénu, ví, jak snadno může dojít k nečekanému pádu. Někdy stačí kluzká vozovka, jinak postavený stojan nebo prosté zaváhání při manipulaci na místě. A právě v těchto situacích často dochází k poškození některé z nejcitlivějších částí – ovládacích páček.