Situace v týmu Mini WRT je stále neprůhledná. Momentálně to vypadá, že by měla obě tovární auta nastoupit do Rally Monte Carlo, ale místo Meekea bude v druhém továrním Mini John Cooper Works WRC sedět Pierre Campana.
S velmi překvapivou informací dnes přišel tovární tým Mini: Kris Meeke nebude startovat za tovární tým na Rally Monte Carlo. Místo něj se vedle Daniho Sorda představí ve druhém továrním autě Pierre Campana. Manažer Prodrivu, Richards Taylor, ale vyvrací zprávy, že byl Meeke z týmu vyhozen: "Nebude s námi na Monte. To ale neznamená, že už pro nás v budoucnu nepojede. Velmi doufáme, že pro nás na dalších soutěžích pojede."
I pro samotného Meekea je to nečekaná zpráva. Ir byl s Mini od začátku projektu a v sezoně 2011 zajel několik slibných výsledků: "Je to, jako by Vás opustila dívka, kterou milujete, a řekla Vám, že bude pracovat jako prostitutka." Komentoval situaci Meeke na svém twitteru.
Dani Sordo mezitím také pomocí twitteru informoval, že očekává start v minimálně 10 soutěžích sezony 2012. Je ale otázkou, nakolik si je sám Španěl svou situací jistý. Ještě před dvěma týdny šéf Prodrivu, David Richards, prohlásil, že se jeho vozy objeví na všech 13 soutěžích, ale že pokaždé za jejich volantem nebudou bezpodmínečně Dani Sordo a Kris Meeke.
"Podle nového pravidla FIA už není nutné, aby jezdec číslo 1 absolvoval všechny soutěže kalendáře. Naši sestavu budeme měnit podle toho, kdo zrovna bude k dispozici," prohlásil Richards. Dá se tedy očekávat, že v týmu pojede ten, kdo dokáže start zaplatit.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?