Že by situace byla až tak vážná? Podle tiskového oddělení šampionátu IRC si bere i Kronos jednoletou pauzu. Belgický tým se však usilovně snaží sestavit program pro příští sezonu. Momentálně běží rozhovory s možnými piloty.
Dnes během dne vydalo tiskové oddělení IRC zprávu o ztrátě dalšího významného týmu. Kronos by se měl, alespoň podle prohlášení, v roce 2012 věnovat méně své prezentaci v IRC, aby se mohl více soustředit na vývoj nové zbraně - Peugeotu 208 R4T. Zveřejnění informace se prý nemělo zrovna líbit šéfovi Kronosu, Marcu van Dalenovi, který momentálně jedná s potenciálními zákazníky.
"Máme auto schopné vítězit a potřebný personál k tomu, abychom mohli být v IRC úspěšní. Zatímco Peugeot Belgium-Luxemburg, se kterým jsme si vybudovali silné partnerství, se v sezoně 2012 nebude účastnit tolika soutěží, zůstáváme v kontatku s jezdci a dalšími partnery, aby mohl náš tým v roce 2012 startovat v IRC," řekl van Dalen.
Kromě IRC plánuje Kronos svoji prezentaci v důležitých národních šampionátech, mimo jiné v ČR.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?