Že by situace byla až tak vážná? Podle tiskového oddělení šampionátu IRC si bere i Kronos jednoletou pauzu. Belgický tým se však usilovně snaží sestavit program pro příští sezonu. Momentálně běží rozhovory s možnými piloty.
Dnes během dne vydalo tiskové oddělení IRC zprávu o ztrátě dalšího významného týmu. Kronos by se měl, alespoň podle prohlášení, v roce 2012 věnovat méně své prezentaci v IRC, aby se mohl více soustředit na vývoj nové zbraně - Peugeotu 208 R4T. Zveřejnění informace se prý nemělo zrovna líbit šéfovi Kronosu, Marcu van Dalenovi, který momentálně jedná s potenciálními zákazníky.
"Máme auto schopné vítězit a potřebný personál k tomu, abychom mohli být v IRC úspěšní. Zatímco Peugeot Belgium-Luxemburg, se kterým jsme si vybudovali silné partnerství, se v sezoně 2012 nebude účastnit tolika soutěží, zůstáváme v kontatku s jezdci a dalšími partnery, aby mohl náš tým v roce 2012 startovat v IRC," řekl van Dalen.
Kromě IRC plánuje Kronos svoji prezentaci v důležitých národních šampionátech, mimo jiné v ČR.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?