Že by situace byla až tak vážná? Podle tiskového oddělení šampionátu IRC si bere i Kronos jednoletou pauzu. Belgický tým se však usilovně snaží sestavit program pro příští sezonu. Momentálně běží rozhovory s možnými piloty.
Dnes během dne vydalo tiskové oddělení IRC zprávu o ztrátě dalšího významného týmu. Kronos by se měl, alespoň podle prohlášení, v roce 2012 věnovat méně své prezentaci v IRC, aby se mohl více soustředit na vývoj nové zbraně - Peugeotu 208 R4T. Zveřejnění informace se prý nemělo zrovna líbit šéfovi Kronosu, Marcu van Dalenovi, který momentálně jedná s potenciálními zákazníky.
"Máme auto schopné vítězit a potřebný personál k tomu, abychom mohli být v IRC úspěšní. Zatímco Peugeot Belgium-Luxemburg, se kterým jsme si vybudovali silné partnerství, se v sezoně 2012 nebude účastnit tolika soutěží, zůstáváme v kontatku s jezdci a dalšími partnery, aby mohl náš tým v roce 2012 startovat v IRC," řekl van Dalen.
Kromě IRC plánuje Kronos svoji prezentaci v důležitých národních šampionátech, mimo jiné v ČR.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.