Mikko Hirvonen má za sebou první test Citroënu DS3 WRC. Fin jezdil s Citroëm v průběhu prvního 3 denního testu, který se konal již minulý měsíc. Jenže díky stále platné smlouvě s Fordem o něm nesmí Mikko mluvit.
Hirvonen se k novému týmu a novému kolegovi Loebovi přidal na testu, který probíhal na jihu Španělska. Jezdilo se na šotolině. Sébastien jezdil 2 dny, pak předal auto Mikkovi, který jezdil další 3 dny. Účelem bylo si na zcela nové auto zvyknout, protože Fin dlouhá léta jezdil s Fordem.
Díky změně týmu si bude Mikko již druhou sezonu po sobě zvykat na nový vůz. V sezoně 2011 jezdil poprvé s Fordem Fiesta RS WRC, v roce 2012 si zase bude zvykat na Citroën DS3 WRC. Nejmenovaný člen týmu Citroën však britskému autosportu prozradil, že Mikkovi nebude dlouho trvat, než si na nový vůz zvykne. Jen připomeňme, že DS3 WRC dovezli v letošní sezoně k 5 vítězstvím jak Loeb, tak Ogier. Tým se díky 10 triumfům radoval ze zisku již 7. poháru konstruktérů.
Hirvonen jezdil s Fordy opravdu dlouho...
"Dobré na těchto nových autech je, že nejsou zas tak odlišná. V pravidlech totiž není dostatek prostoru k tomu, aby mohly odlišnosti vzniknout. Takže mu to nevezme moc dlouho, než si zvykne," říká zdroj z francouzského týmu.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?