Mikko Hirvonen má za sebou první test Citroënu DS3 WRC. Fin jezdil s Citroëm v průběhu prvního 3 denního testu, který se konal již minulý měsíc. Jenže díky stále platné smlouvě s Fordem o něm nesmí Mikko mluvit.
Hirvonen se k novému týmu a novému kolegovi Loebovi přidal na testu, který probíhal na jihu Španělska. Jezdilo se na šotolině. Sébastien jezdil 2 dny, pak předal auto Mikkovi, který jezdil další 3 dny. Účelem bylo si na zcela nové auto zvyknout, protože Fin dlouhá léta jezdil s Fordem.
Díky změně týmu si bude Mikko již druhou sezonu po sobě zvykat na nový vůz. V sezoně 2011 jezdil poprvé s Fordem Fiesta RS WRC, v roce 2012 si zase bude zvykat na Citroën DS3 WRC. Nejmenovaný člen týmu Citroën však britskému autosportu prozradil, že Mikkovi nebude dlouho trvat, než si na nový vůz zvykne. Jen připomeňme, že DS3 WRC dovezli v letošní sezoně k 5 vítězstvím jak Loeb, tak Ogier. Tým se díky 10 triumfům radoval ze zisku již 7. poháru konstruktérů.
Hirvonen jezdil s Fordy opravdu dlouho...
"Dobré na těchto nových autech je, že nejsou zas tak odlišná. V pravidlech totiž není dostatek prostoru k tomu, aby mohly odlišnosti vzniknout. Takže mu to nevezme moc dlouho, než si zvykne," říká zdroj z francouzského týmu.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.