Mohammed Ben Sulayem nechce být novým promotérem MS v rally. Dal tak jasně najevo, že žádné případné spekulace ohledně jeho osoby zastávající momentálně post viceprezidenta FIA, se nebudou zakládat na pravdě.
Mohammed Ben Sulayem vzdal svoje veškerá snažení o zpeněžení světového šampionátu. Víceprezident FIA totiž dal jasně najevo, že se nebude účastnit žádných dalších jednání ohledně práv na pořádání MS v rally.
"Chtěl jsem MS světa pomoci postavit se na pevnou základnu, protože mi tento sport leží na srdci. Ale abych se vyhl možnému střetu zájmů, které by mohly souviset s moji pozicí ve FIA, jsem se stáhl ze všech dalších jednání," říká Ben Sulayem.
Celý problém je totiž v tom, že dosavadní promotér, společnost NOS je k prodeji poté, co její mateřská firma, CSI, skončila v insolvenčním řízení. Ben Sulayem by z Blízkého východu mohl dovést mocné investory, ale na jeho práci se snášela poslední dobou také kritika. Kýžený závod v Abú Dhabí se zatím nekonal, i když místní mistrovství (MERC), které je řízeno právě Sulayem, nevydalo žádné prohlášení, jak by vůbec nějaká soutěž měla vypadat.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?