Mohammed Ben Sulayem nechce být novým promotérem MS v rally. Dal tak jasně najevo, že žádné případné spekulace ohledně jeho osoby zastávající momentálně post viceprezidenta FIA, se nebudou zakládat na pravdě.
Mohammed Ben Sulayem vzdal svoje veškerá snažení o zpeněžení světového šampionátu. Víceprezident FIA totiž dal jasně najevo, že se nebude účastnit žádných dalších jednání ohledně práv na pořádání MS v rally.
"Chtěl jsem MS světa pomoci postavit se na pevnou základnu, protože mi tento sport leží na srdci. Ale abych se vyhl možnému střetu zájmů, které by mohly souviset s moji pozicí ve FIA, jsem se stáhl ze všech dalších jednání," říká Ben Sulayem.
Celý problém je totiž v tom, že dosavadní promotér, společnost NOS je k prodeji poté, co její mateřská firma, CSI, skončila v insolvenčním řízení. Ben Sulayem by z Blízkého východu mohl dovést mocné investory, ale na jeho práci se snášela poslední dobou také kritika. Kýžený závod v Abú Dhabí se zatím nekonal, i když místní mistrovství (MERC), které je řízeno právě Sulayem, nevydalo žádné prohlášení, jak by vůbec nějaká soutěž měla vypadat.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?