Zimní přestávku využil Peugeot k tomu, aby svoji 207 S2000 vylepšil a učinil ji konkurenceschopnější. Vylepšení se týkají motoru, nové aerodynamiky a karosérie, auto je také o 20mm širší.
"207 jsme o 20mm rozšířili," říká Bertrand Vallat, který je u Peugeotu odpovědný za desing a vývoj vozu, a pokračuje: "Především na asfaltových soutěžích by mělo být auto v zatáčkách více stabilní. Zlepšení ale čekáme také na šotolině."
Přepracovaná karosérie má vliv i na aerodynamiku Peugeotu 207 S2000. Peugeot chce díky vylepšené karosérii zlepšit chlazení brzd. Proudění vzduchu se také zlepší v oblasti podběhů.
Peugeot už stačil s modelem 207 S2000 posbírat spoustu ocenění po celém světě. 207 S2000 patří k nejúspěšnějším soutěžním vozů co se prodejů týče vůbec. V dohledné době bude prodán jubilejní 100. vůz. Na nástupci už se ve Francii usilovně pracuje, Peugeot totiž vyvíjí 208 R4T.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?