Zimní přestávku využil Peugeot k tomu, aby svoji 207 S2000 vylepšil a učinil ji konkurenceschopnější. Vylepšení se týkají motoru, nové aerodynamiky a karosérie, auto je také o 20mm širší.
"207 jsme o 20mm rozšířili," říká Bertrand Vallat, který je u Peugeotu odpovědný za desing a vývoj vozu, a pokračuje: "Především na asfaltových soutěžích by mělo být auto v zatáčkách více stabilní. Zlepšení ale čekáme také na šotolině."
Přepracovaná karosérie má vliv i na aerodynamiku Peugeotu 207 S2000. Peugeot chce díky vylepšené karosérii zlepšit chlazení brzd. Proudění vzduchu se také zlepší v oblasti podběhů.
Peugeot už stačil s modelem 207 S2000 posbírat spoustu ocenění po celém světě. 207 S2000 patří k nejúspěšnějším soutěžním vozů co se prodejů týče vůbec. V dohledné době bude prodán jubilejní 100. vůz. Na nástupci už se ve Francii usilovně pracuje, Peugeot totiž vyvíjí 208 R4T.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?