Jari-Matti Latvala podporuje myšlenku, že by se jeho novým kolegou u továrního týmu Ford mohl stát Petter Solberg.
Tovární tým Fordu zatím nemá oficiálně potvrzenou podporu od Fordu, a tak není schopný nabídnou Petterovi nic oficiálního. Ten ale tvrdě pracuje na tom, aby se případně do druhé Fiesty RS WRC vedle Latvaly posadil právě on. Navíc angažmá Solberga podporuje i Latvala, který prohlásil, že pokud chce Ford v roce 2012 vybojovat konstruktérský titul (první od roku 2007), tak je Solberg tou nejlepší volbou.
V úvahu ještě připadá Estonec Ott Tänak, který jel s druhou tovární Fiestou RS WRC na Rally du Var. Chráněnec bývalého jezdce MS, Märtina, má s M-Sportem podepsanou dlouhodobou smlouvu.
"Petter může nabídnout množství zkušeností. Je stále velmi rychlý, s ním bychom mohli zabojovat o konstruktérský titul. Na druhou stranu Ott je mladý jezdec, který se v budoucnosti ještě velmi zlepší. Já jsem také dostal od Fordu šanci, abych se mohl zlepšit. Je to tak 50 na 50. Pokud ale uvažujeme o konstruktérském titulu, tak by byl Petter tím silnějším," říká Latvala.
Přihlášky na Monte Carlo nebudou známi do Vánoc, takže to ještě dává Fordu nějaký čas na volbu druhého jezdce (pokud se tedy do MS příhlásí).
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?