Jari-Matti Latvala podporuje myšlenku, že by se jeho novým kolegou u továrního týmu Ford mohl stát Petter Solberg.
Tovární tým Fordu zatím nemá oficiálně potvrzenou podporu od Fordu, a tak není schopný nabídnou Petterovi nic oficiálního. Ten ale tvrdě pracuje na tom, aby se případně do druhé Fiesty RS WRC vedle Latvaly posadil právě on. Navíc angažmá Solberga podporuje i Latvala, který prohlásil, že pokud chce Ford v roce 2012 vybojovat konstruktérský titul (první od roku 2007), tak je Solberg tou nejlepší volbou.
V úvahu ještě připadá Estonec Ott Tänak, který jel s druhou tovární Fiestou RS WRC na Rally du Var. Chráněnec bývalého jezdce MS, Märtina, má s M-Sportem podepsanou dlouhodobou smlouvu.
"Petter může nabídnout množství zkušeností. Je stále velmi rychlý, s ním bychom mohli zabojovat o konstruktérský titul. Na druhou stranu Ott je mladý jezdec, který se v budoucnosti ještě velmi zlepší. Já jsem také dostal od Fordu šanci, abych se mohl zlepšit. Je to tak 50 na 50. Pokud ale uvažujeme o konstruktérském titulu, tak by byl Petter tím silnějším," říká Latvala.
Přihlášky na Monte Carlo nebudou známi do Vánoc, takže to ještě dává Fordu nějaký čas na volbu druhého jezdce (pokud se tedy do MS příhlásí).
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?