Ve finále Memorial Bettega Night Sprint by Chris Meeke o chloupek rychlejší. Nicméně Petter dokázal vyhrát v neděli. Pro Nora to byl poslední start s Citroënem.
Už na pátečních volných trénincích byl Chris Meeke o chlup nejrychlejší. S časem 47,154 si zajistil první místo před druhým Jarim-Mattim Latvalou o 0,328s. Třetí byl italský asfaltový mistr Luca Pedersoli. Petter v té době v místě ještě nebyl.
V sobotu se v červené skupině kvalifikovali do sedmifinále Petter Solberg a Jari-Matti Latvala. Prosadili se proti Italům Andreu Navarrovi a Tonymu Cairoliovi. Ze zelené skupiny postoupili Kris Meeke a motokárové eso Andrea Dovizioso. Ti se prosadili proti Lucovi Pedersolimu a Pierovi Longhimu. Tím se stanovily duely pro neděli.
V neděli opravdu představil Dovizioso, který byl lepší v duelu proti také na Fordu jedoucímu Latvalovi. V druhém sedmifinále se potkali účastníci sobotního Memorial Bettega Night Sprintu. V sobotu byl ještě rychlejší Kris Meeke na Mini, ale v neděli vyhrál Nor s Citroënem.
I ve finále se Petter dokázal prosadit, ale proti Doviziosovi to neměl v žádném případě lehké. Nakonec soutěž Solberg ovládl v poměru 3:2. "Opravdu mě vítězství hodně těší. Motorshow v Boloni je skvělá událost, během které se ve dvou dnech odehraje velké množství akce a napínavých duelů. Proto je extra dobré, když zde vyhrajete," říká Petter Solberg. Třetí byl nakonec Chris Meeke, který porazil Jariho-Mattiho Latvalu.
V Trofeo S2000 v sobotu vyhrál Andrea Aghini (Peugeot), který těsně vyhrál nad Renatem Travagliou (Ford). Pro Pettera to byl poslední start s DS3 WRC. Pokud bude jezdit v roce 2012, tak jen s továrním autem. Je dost dobře možné, že se Petter opět vrátí k Malcolmovi Wilsonovi a jeho M-Sportu, kde začal svoji kariéru v MS. Po jeho náhlém odchodu k Subaru nebyly vztahy s Wilsonem tehdy však úplně ideální.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?