Sébastien Loeb přiznává, že v létě uvažoval nad nabídkou Volkswagenu a také zdůvodňuje, proč se rozhodl zůstat u Citroënu, kde působí od svého vstupu do MS.
Sébastien Loeb se v srpnu rozhodl, že svoji kariéru v MS ukončí u Citroënu. Jenže před oznámením o prodloužení smlouvy se hodně spekulovalo o budoucnosti šampiona WRC. Mělo se za to, že by se Sébastien mohl domluvit s nováčkem na scéně WRC, týmem Volkswagenu.
Wolfsburgští, kteří se od sezony 2013 chystají vstoupit s Polem R WRC do MS, dokonce Loebovi předložili konkrétní nabídku, což Francouz potvrzuje: "Byl jsem v kontaktu s Volkswagenem. Bylo to v polovině sezony, musel jsem se rozhodnout. Byla to opravdu seriozní nabídka a já nad ní také seriozně uvažoval. Nakonec jsem se ale rozhodl zůstat u Citroënu."
Jako důvod svého setrvání jednička Citroënu uvedla, že se cítí být spíše na konci než na začátku své kariéry. Mezitím se mu podařilo s francouzskou značkou vyhrát již 8. titul. "Ukončit tuto spolupráci by nebylo správným rozhodnutím," říká Loeb.
Namísto Loeba se Volkswagenu upsal jeho kolega z let 2010 a 2011, Sébastien Ogier.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?