FIA posunula termín, do kdy se musí přihlásit týmy do MS z 12. na 19. prosince. Důvodem jsou problémy vlastníka práv na MS, Vladimíra Antonova. FIA chce šampionát udržet na slušné úrovni.
Na dnešním zasedání FIA byla samozřejmě žhavým tématem situace okolo ruského investora, Vladimíra Antonova. Jeho firma CSI totiž vlastní většinu společnosti, která dělá promotéra MS - North One Sport. CSI je však momentálně pod kontrolou insolvenčních správců.
FIA se snaží teď snaží najít plán, jak by mohla zajistit sportovní a ostatní důležité věci kolem MS pro rok 2012. Jedním z výsledků je tedy posunutí možnosti přihlášení se do příští sezony pro výrobce z 12. na 19. prosinec. Tomu by měl také odpovídat nový termín finále WRC 2012. Soutěž ve Španělsku by se měla jet od 8. do 11. listopadu.
Bylo také upuštěno od zavedení nové třídy R4T, která se měla jezdit od roku 2013 v národních šampionátech.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.