Český závodník Jan Kopecký a jeho týmový kolega Juho Hanninen se vydají počátkem příštího měsíce na akci RACE OF CHAMPIONS v německém Düsseldorfu, kde výbornou sezónu zakončí závodem s nejlepšími jezdci ze všech odvětví motoristického sportu.
Kopecký skončil v prestižním seriálu IRC poslední tři roky jako finalista, včetně letošních šesti umístění na stupních vítězů a s dvěma vítězstvími. Jako první čech bude startovat na RACE OF CHAMPIONS v týmu Slovanů po boku ruské formulové hvězdy Vitalije Petrova.
"Než jsem přesedlal na rally, jezdil jsem v cestovních vozech a doufám, že mně to pomůže rychle se přeorientovat na jiný typ vozu" sdělil Kopecký. "Snad s Vitalijem budeme dobře bojovat za východní Evropu" .
Atraktivního setkání šampionů motoristických disciplín s více než 20letou tradicí se letos poprvé zúčastní také značka ŠKODA se svými vozy Fabia Super 2000.
Závod nabídne jedinečný K.O.systém duelů, jenž určí šampiona šampionů. Ke společnosti Michaela Schumachera, Sebastiena Vettela či Sebastiena Ogiera se přidají i vozy Škoda. V sobotu 3.prosince se bude bojovat o nejrychlejší tým národů, jednu zemi přitom reprezentují dva piloti. V neděli se pak na ostří nože setkají veličiny světového motorsportu v boji jeden proti druhému na paralerní trati a ve stejném voze. Nehraje přitom roli, jakou disciplínu závodník reprezentuje.
Nedělní závod RACE OF CHAMPIONS můžete sledovat v přímém přenosu na televizní stanici SAT1 .
Více informací na www.raceofchampions.com
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.