Z finančních důvodů se MS v roce 2012 nepojede již na Sardinii, ale na Sicílii. Nicméně i tak se dále bude jezdit na ostrově a sice na Sicílii.
Souvisí to s odchodem předsedy vlády, Silvia Berlusconiho? Mocný Ital se ve své době u FIA osobně zasadil, aby se v jeho domovině jel závod MS, zvláště pak na jeho rodném ostrově. Berlusconi již však není a nepojede se už ani na Sardinii.
Italský autoklub (ACI) oznámil, že týmy účastnící se MS budou cestovat na Sicílii. Nutné investice do podniku na Sicílii nebudou pravděpodobně odklepnuty díky blížící se volbě nového prezidenta ACI a také kvůli nemožnosti dodržení lhůty, podle které mají být do dalšího zasedání FIA na začátku prosince provedeny.
Teď Italové čekají jen na požadavek FIA, zda-li má soutěž být na asfaltu, šotolině nebo na obou površích. Do teď se na Sicílii jezdily dvě asfaltové soutěže: Targa Florio a Proserpina Rally. Italská rally se bude konat od 18. do 21. října.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?